Søgning på: srp historie musik. Resultater: 19101 til 19120 af 24890
-
Alternativ måde at tjene penge på?????
ForumindlægSidder og og skal finde ud af hvordan jeg skal tjene penge til drømmerejsen....Synes næsten et halvt år i et supermarked e.l bare er FOR kedeligt og har ikke rigtig den der passion for at lege med små børn. Og hvad gør man så hvis man gerne vil have et arbejde i et sjovt miljø (evt i udlandet men... -
standpunktskarakterer!!
Forumindlægheeejhar lige en række spørgsmål om stadpunktskarakterer på gym (er 1.g'er)1. får man karakterer for alle fag i gymnasiet, både mundtligt og skriftligt?2. nogen der vil uploade et karakterblad?3. jeg er megeeeet interesseret i at høre hvordan jeg selv kan sørge for at mit første karakter blad... -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
Skriftlig Dansk HF..
ForumindlægHvem har været oppe i dag og hvordan gik det ??? Hvad skrev i -
Det nye regler om hjælpemidler!
ForumindlægHej!Jeg vil lige spørger om de hjælpemidler som er tilladte at bruge under forberedelsen i oldtidskundskab om de også kan bruges ved selve ekseminationen. Altså om vi godt må tage vores notater og bøger hjemmefra med ind til selve ekseminatonen. og det samme vil jeg spørge hvad der angår matamat... -
Kultursammenstød
ForumindlægHvad har været de største kultursammenstød fra år 1000-2000? På forhånd tak :) -
Gode råd til AT-eksamen
ForumindlægDenne besked er til jer, der har været oppe i AT i torsdags. Har I nogen gode råd og erfaringer om, hvordan man skal udarte sin fremlæggelse?? På forhånd mange tak Peter -
Matematik-økonomi
ForumindlægJeg er blevet optaget på studiet matematik-økonomi, og har i den forbindelse et spørgsmål angående dette studie: Hvad er grunden til at der er så få ansøgere til netop dette studie i forhold til mange af de andre økonomiske studier? Er det på grund af sværhedsgraden eller er det mangel på prestige? -
synopsis
ForumindlægHvad er en synopsis. Skal jeg bare lave en rapport også fremlægge i powerpoint til eksamen ?? -
Hvilket sprog kan det bedst betale sig at lære?
ForumindlægHvilket sprog kan det bedst betale sig at lære? Jeg har snakket med mine lærer, som vurderer, at jeg godt kan kapere et til sprog, men hvilket? :) -
Plz. Ret min tysk stil for grammatisk fejl
ForumindlægKære behjælpelige mennesker, jeg skal have hjælp til at rette min tysk stil til imorgen. Ret den gerne for grammatik og alt hvad i falder over Tusind tak jeg sætter stort pris på jeres hjælp :) Folge mich bedutet Anders sein, dass denken anderes oder zu anderen geworden. Du kannst In andere... -
Hvordan er gud? - Wie ist Gott?!
ForumindlægHallo allesammen :D Jeg er ved at skrive en anden slutning til eventyret: "Vom Fischer und seine Frau" på dansk: "Konen i muddergrøften" .. Handler om at konen ønsker sig mere og mere og mere hele tiden, og til slut så havner hun i "grøften" dvs. så slutter det med... -
Hurtigt spørgsmål omkring Helte
ForumindlægHej. Hej jeg sidder med en dansk A niveau stil jeg skal skrive her til på fredag. Som handler omkring helte hvor jeg skal skrive om helte i fiktion. Der findes mange forskellige helte fx: antihelt og den traditionelle helt den humorristiske helt osv. Men jeg skal lige have noget af vide h... -
Rettelse af Eksamen??
ForumindlægHej nogle der vil læse min eksamen igennem, og giv mig en vurdering, jeg nået uheldigvis ikke at rette den igennem, og manglede lige lidt perspektivering. Nogen der har lyst? -
Rettelse til en lille tysk tekst
ForumindlægDen er ikke særlig lang, og håber nogen vil kigge den igennem, om der evt. skulle være fejl, og vil rette dem for mig - den skal nemlig afleveres imorgen: Ich habe in meine Ferien ins Kino gewesen mit meinen Familie. Wir haben Lille Per gesehen. Es handeln um eine chinesische Familie, wie bleiben... -
Hvor mange afleveringer kan jeg se frem til på gymnasiet.
ForumindlægHej jeg skal i gymnasiet efter sommerferien, på samfundsvidenskabelig. Hvor mange afleveringer skal jeg se frem til at lave i de forskellige år, er nemlig lidt bange for at jeg ikke kan finde ud af det, især ikke de naturvidenskabelige fag, skal have matematik c. Håber nogen kan svare -
Spørgsmål angående at blive gymnasielærer
ForumindlægJeg går på gymnsiet i 2.g og overvejer kraftigt efterfølgende at blive gymnasielærer. Jeg har efterhånden fundet ud hvordan det hele kører universitetsmæssigt mht. at blive gymnasielærer, men jeg har lige et par ting jeg ikke kan udrede: 1. Som gymnasielærer tager man jo to fag på universitetet... -
HHX???
ForumindlægJeg vil gerne være advokat, kan jeg så godt gå på hhx? :D - og hvilken retning? -
Jeg ved ikke hvordan jeg skal fortsætte?
ForumindlægForladt Ensom sidder hun der. Jeg kan se vinden blæse hendes gyldenblonde hår alle vegne, og med den fine lyserøde kjole hun har på, er hun mere end bare uskyldig. Hendes ansigt var lavet af plastik, og hun ser ret bleg ud, da noget af malingen var væk, men blot noget makeup er tilbage. Dukken... -
STUDENTERHUER???
ForumindlægHue-udvalget på Skanderborg-Odder Center for Uddannelse er ved at vælge hue-leverandør. Vi står mellem C.L. Seifert og ABC. og kan ikke længere finde rundt i deres forskellige udtalelser. C.L. Seifert har udtalt sig kritisk om ABC og ABC er nu gået til modangreb via medierne. Vi vil meget gerne h...
