Søgning på: Andet. Resultater: 19121 til 19140 af 91205
-
HJÆLP! :-(
ForumindlægKan i hjælpe mig med denne sætning her, har skrevet det selv ned men ved ikke hvor rigtigt det er.Den lyder;"Men hvis man tror på sig selv, og tror på at man kan klare al den store ansvar, så er der vel ingen problemer".Allerede takker jeg jer, for jeres hjælp:-) -
EN der vil se min opgave igennem?
ForumindlægEN der vil se min mat opgave igennem og komme med deres mening omkring den? -
Hurtigt spørgsmål: Årsprøve imorgen.
ForumindlægJeg har årsprøve imorgen i Matematik og har lige et spørgsmål angånde afstandformlen. Altså jeg ved ikke hvad forskellen er på Afstandsformlen på en explicit form og Afstandensformlen på implicit form er. Afstandsformlen på en explicit form er givet ved: Dist(Pl,L) = lax1+ b-y1l / √(a2+1)... -
Adobe `? ingen andre?
ForumindlægJeg tænkte lige på om der ikk er et progrem, hvor man gemme en adobefil i en tekst program hvor man kan skrive i den-eller hvor man poverførere det hele i et tekstdokument. PÅ alle andre måder mister man billederne, ellers skal man kopiere hver enkelt billed.Er der ikk et program for det ? -
............
ForumindlægNogen der vil se min fysik rapport igennem ?jeg skal have hjælp til fortolkning fejlkilder og usikkerhed... Den ska afleveres imorgen og det skal være via e-mail... -
!!!
ForumindlægHej :)Jeg vil gerne spørge, hvis nogen har været i Karen Blixens musuem, i Rungstedlund?er det spændene? hvordan var oplevelsen?hva fik du ud af det?Fordi jeg har tænkt mig at ta derover, men vil vide meget om det, før jeg ta derover. Det er lidt mærkeligt... men jeg vil først vide noget om det. ... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHej! Jeg skal lave en kort tekst, der meget gerne må være humoristisk! Den skal indeholde: En ung mand (hovedpersonen) En romantisk eng (stedet hvor historien skal foregå) Legende børn (konflikten) Jeg har ingen ideer til en historie. Så jeg håber at jeg kan få lidt hjælp herinde! :) -
Design til app til brug på HTX
ForumindlægHej, Jeg skal til HTX kom/it eksamen lave en app. Jeg har valgt at lave en webapp til iPad, som skal indeholde nødvendige formler og forsøg til brug i undervisningen. Problemet for mig, er at jeg i øjeblikket har et meget kedeligt design, men er meget i tvivl om, hvilket design min målgrupp... -
lineære ligningssystemer 2
ForumindlægEr der nogle som har haft om lineære ligningssystemer, som evt. kunne hjælpe med at opklare denne opgave Løs for ethvert a € R de lineære ligningssystem x(1) + 2x(2) + x(3) + x(4) = 0 x(1) + a+2x(2) + x(3) + x(5) = 0 x(1) + 2x(2) + a+2x(3) = 1 Jeg har så sat a=0 x(1) + 2x(2) + x(3) + x(4)... -
oversættelse
ForumindlægNogen der vil være sød og kigge den igennem for fejl? den skal afleveres idag inden kl 22.00. tak på forhånd for hjælpen, ;) Rosa L.Parks var 4o år gammel,da hun en dag i 1955 satte sig ned bag bussen i Montgomery på vej hjem fra en dags arbejde som syerske i en af Alabamas tekstilfabrikker. Ved... -
Eksamensopgaver
ForumindlægHej alle, jeg skal op i matematik terminsprøve her imorgen, og tænkte på om i ikke vile gøre mig en stor tjeneste at hjælpe med at finde alle de forgående års Matematik eksamen b opgaver, hvor der står hvordan opgaven er løst? - På den måde kan jeg få indblik i de forskellige emner, og hvordan je... -
projektion af punkt på linie
Forumindlæghey... hej har fået stillet opgaven: bestem koordinaterne til projektionen af punktet p(2,-2) på linine 3x+y+3=0 ved ikke helet hvordan jeg skal giben den an??? -
små ord der lige skal tjekkes
ForumindlægHvordan siger man dette på engelsk : Mod nord, Canada, Mod syd Mexico. Mod øst Atlanterhavet og mod vest Stillehavet og Beringstrædet. Indianerne boede der i forvejen. Derefter kom vikingerne til "Vinland" (nordøst-USA). Derefter Columbus (faktisk lidt uden for USA) og herefter spanier... -
Vand i et glas - hvad sker det?
ForumindlægHej alle, Jeg har lige nu påskeferie, men kom til at tænke over noget ret simpelt, som jeg ikke selv kan besvare. Det skete da jeg skulle drikke et glas vand, og pludselig bevægede jeg det hurtigt ned, hvor meget af vandet faldt ud. Spørgsmålet er: hvis man har et glas vand, og smider det li... -
Valuta
ForumindlægJeg sidder her og roder med en opgave, men jeg kan simpelthen ikke huske formlen for udregningen af denne! Opgaven spørger således: Hvad er kursen på Japanske yen set fra USA - og omvendt? Jeg har selvfølgelig kurserne fra Danmark som er udgangspunktet. US-Dollar: 673 YEN:6 Jeg kan huske fra min... -
hjælp
ForumindlægHvem er afsenderen? Afsenderen er dem der sidder i bestyrelsen eller er det ejeren af tun.dk men hvad hedder ejeren? Jeg har fundet bestyrelsesmedlemmerne.... Hvem er målgruppen? Det er for trælast- og tømmerhandlerforeninger . Hvad er emnet? trælast- og tømmerhandlerforeninger Hvordan ... -
Samfundsfag A-niveau
ForumindlægJeg går for tiden og overvejer hvad jeg skal vælge som valgfag i 3.G. Jeg har ikke særlig mange interessante muligheder, så nu er jeg nået frem til at det skal være Musik B eller Samfundsfag A. Hælder mest til samfundsfag. Men vil gerne høre andres erfaringer med samfundsfag på A-niveau. Er det... -
Bestemt integrale
ForumindlægHej Studieportalen.dk Jeg sidder med følgende opgave: En funktion f er givet ved: Et kvadrat med siden 5 er indlagt i et koordinatsystem (se figur). Kvadratet deles i to punktmængder af grafen for f. Den skraverede punktmængde kaldes M(se figur) A. Bestem arealet af punktmængden M Jeg... -
varmfylde og fasevarme
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvad varmefylde for noget??? og fasevarme??? Og hvilke formler er der??? hvad står de her formler for? AT=L * M Q / M AT=m*c*AT AQ=l*m AQ=c*m*AT AQ --- m*c hvis i ikke gider fortælle om dem alle, så bare fortæl om nogen af dem.. på forhånd tak...:) -
Hjælp til at komme på flere detaljer omkr. et emne
ForumindlægHej, jeg skal snart op til engelsk eksamen (mundtlig), jeg har skrevet lidt om Travel, men hvordan kan jeg kommer på flere ting ? Jeg har skrevet lidt om hvor jeg ønsker at tage hen i rejser, LA og NY. Men hvad kan jeg ellers skrive om ? Håber der er flere som vil hjælpe (-: Tak på forhånd
