Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 19181 til 19200 af 23138
-
Termins prøve
ForumindlægHej, har lige været til termins prøve, der havde jeg en opgave jeg bare ikke kunne finde ud af, hvilket irritere mig noget så meget. Så håbede i kunne hjælpe mig: En funktion f er bestemt ved: f(x) = 3x+1/x, x>0 Grafen for f og linjen med ligningen y=4 afgrænser i første kvadrant en... -
Naturlig udvikling..
ForumindlægJeg er så heldig at have en 2 siders stil for til på torsdag om 'Naturlig udvikling i Danmark', nu er det bare sådan at jeg virkelig ikke ved hvad det er.. Jeg har skam søgt, men jeg kan ikke finde noget .. Jeg håber i kan hjælpe. -
Hjælp til få sætninger..
ForumindlægHej derude ;) Jeg har en smule problemer med de to sætninger forneden. Har prøvet at oversætte dem så godt jeg kunne, men der er lige nogle ord jeg er i tvivl om, det kunne være rart, hvis der var nogen der gad at hjælpe. 1. Han var ikke så vellidt blandt borgerne som sin hustru, for han delte hv... -
udtryk for udrening
ForumindlægHej SP Jeg sidder med en opgave (se vedhæftede - opgave b.), hvori jeg gerne vil udlede et generelt udtryk, fremfor at opstille et eksempel der indeholder de kriterier, der fremgår af opgaven, og derigennem komme frem til løsningen. Udtrykket jeg har sat op, lyder d2 / d1 = (0,0033 &m... -
Vektorer
ForumindlægJeg skal udersøge om punkterne (2,-3,1) og (5,0,2) ligger i planen alfa. Hvordan undersøger jeg det? -
HJÆLP - Redegør for to be
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :) -
Trigonometri og trigonometriske funktioner.
ForumindlægHejEr der nogen der kunne hjælpe med dette:"Du skal definere vinklers grad- og radiantal, indføre enhedscirkel og de trigonometriske størrelser sin, cos og tan til en vinkel. Du skal redegøre for overgangsformler." -
høj karakter...
ForumindlægVed godt det er et møg irriterende spørgsmål, men jeg er vildt nervøs for min matematik eksamen på fredag. Jeg afslutter C-niveau (er 1.g'er) og jeg har fået mine eksamensspørgsmål udleveret. Jeg fik 10-10 i årskarakterer, og jeg skulle meget gerne komme op på hvertfald det samme til eksamen.... -
HJÆLP af 1. del af musik skriftligt!
ForumindlægHej. Jeg skal op til skriftlig musik her på tirsdag - jeg har musik på A-niveau. Nogle der har nogle hints til hvordan jeg klarer mig igennem den første delprøve? Hilsen Sarah -
Læse op til prøver/eksamner
ForumindlægHej alle sammen..Ville bare spørge hvordan I læser op til prøver/eksamner.. Hvad I gør for bedre at kunne huske det I læser og hvordan man bedst føler sig forberedt inden man skal op??Nogle gode råd?Har nemlig selv svært ved at huske det jeg læser, for der er så meget at man skal kunne huske.. -
Hvor meget kan man nå?
ForumindlægHejsa!Måske er der blevet svaret på det her før, men har søgt lidt rundt og har ikke fundet det!Jeg skal op i matematik på tirsdag og har lidt problemer med at finde ud af hvor meget man kan nå på de 25-30 minutter man har inde til eksamen.Jeg tror det tager længere tid derinde, end når man sidde... -
nogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng
Forumindlægnogen som ville tjekke 12 sætninger oversat fra da-Eng -
Differentation af e^x
ForumindlægI differentationen af ex er jeg kommet så langt: (ex * edelta x - ex ) / delta x Men så kan jeg ikke komme videre, det næste led skal så give: (ex(edelta x - 1)) / delta x Er der en som kan forklare differentation af resten af ex ? Mvh Louise -
gud
Forumindlæghejsa,,jeg skal skrive om hvad gid skabte først - i rækkefølgen:Det tog gud 7dage for at skabe jorden!1) Himlen og jorden.2) Lys og mørke. (første dag)3) -
hvad er forskellen mellen andengradsligning og andengradspolynomium
Forumindlæghvad er forskellen mellen andengradsligning og andengradspolynomium? og hvilken værdi i andengradsligning skal man fjerne for at det bliver en førstegradsligning? -
DANSK ØKONOMI HJÆLP
ForumindlægHej. De dårlige sider ved dansk økonomi er: Dansk økonomi balancerer faktisk på kanten af recession, de snegler sig af sted med 0,2 % i første kvartal. Dette betyder at den danske økonomi fortsat hænger fast i krisen, selvom at væksten altså på overfladen faktisk blev positiv. Mit spørgsmål e... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
mængdelære/nedadstigende faktoriel
Forumindlæghvad er det nedadstigende faktoriel N^(2), med andre ord hvad er "N i 2 rund" når N er en mængde, nærmere mængden {1,2,...,n} ? jeg ved at det nedadstigende faktoriel n^(2), ("n i 2 rund") er lig n!/((n-2)!) NÅR n ER ET TAL men kan ikke lige finde ud af at overføre denne viden... -
FSA dansk retskrivning - og læseprøve.
ForumindlægHva så. Er i kommet igennem prøven uden besvær? -
Fravær
ForumindlægHvor meget fravær synes I er acceptabelt?
