Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 19221 til 19240 af 23684
-
Digt,Hjælp!!
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at fortolke digtet ? 1) Vi er Nævernes Ungdom Af Navn og af Gavn, og Vort Virke skal præge vor Tid. Der skal afkastes Aag, der skal afhjælpes Savn, der skal ryddes og bygges med Flid. 2) Vi er født i de Stuer, hvor Savnene bor, de stod alt om... -
Hvordan foregår eksamen????
Forumindlægjeg skal snart op til geografi eksamen, på obligatorisk niveau, hvordan foregår den... og hvor meget skal man inddrage A- og B-opgaverne???Hjælp mig hurtigt, jeg skal op i morgenNatna -
Medicin
ForumindlægHej alle, der kan svare på et spg ang at studere medicin :) Jeg er en dreng på 18 år, jeg går i 3g. Jeg kunne godt tænke mig at læse medicin, jeg har bare nogle spg: Er studiet så hårdt/omfattende at det tager en masse fra det sociale, dvs. man i lang tid ikke kan lave andet end at læse? Hvorda... -
Diskursanalyse
ForumindlægNogen der kan forklare mig hvad Diskursanalysen er og hvad den kan bruges til i samfundsfag ? -
det frie marked
ForumindlægHej. Er der nogen som kan give mig nogle fordele og ulemper for det frie marked? -
Hvilken funktion er dette?
ForumindlægHvilken forskrift er dette? N(t) = 279/(1+27*e-0,19t :) -
Passiv form
ForumindlægKom til at tænke på, findes der nogen passiv form i tysk?fx "Han overraskes"Bliver det ikke til "Er wird überrascht"?Eller hvordan.. -
grænseværdi riskiks
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? forstår ikke helt hvordan man beregner det.. -
Begrund at reaktionen er en redoxreaktion?
ForumindlægJeg skal begrunde hvorfor reaktion I og II er redoxreaktioner samt hvorfor reaktion III ikke er det. Nogen der har et bud? -
AT EMNEVALG. H J Æ L P
ForumindlægHej derude. Jeg sidder ligesom alle jer andre og kæmper med emnevalg i AT Jeg vil gerne skrive i Dansk, historie (med samfundsfaglig vinkel) Er der nogle der har nogle gode ideer? jeg er virkelig helt lost. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om -
løsningsmænger 1.g
ForumindlægAngiv a således at :1. |x|=a har løsningsmængled L=(4,-4)2. |x-a|=2 har L=(1,5)3. |x+2|=a har L=(3,-7)kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal gøre her.mvh kim -
Engelsk - mundtlig eksamen!
ForumindlægHej! Ja..det er jo sådan at jeg går i 9.kl. ...og for første gang skal jeg op til mundtlige prøver!Det er sådan, at jeg er den nervøse type, men det hjælper på nervøsiteten at være forberedt. Og jeg vil gerne vide hvad man bliver udsat for!=PDerfor, håber jeg at der er nogle af jeg der vil fortæl... -
Kemispørgsmål
ForumindlægHej!Hvis man har en koncentration M af et stof i luft, og man ved, hvor meget luft denne koncentration har været i samt tryk og temperatur for luften, hvordan kan man så bestemme mængden af stoffet i luften i gram? -
Funktionsværdier og integralregning
ForumindlægHej, Jeg har problemer med denne opgavem, og ved ikke hvordan det er muligt at finde de forskellige funktioner for hhv. f, g og h. Denne opagve skal regnes UDEN hjælpemidler. Håber der en derude, som kan hjælpe :) På forhånd tak! (opgaven er vedhæftet) -
HNMR og IR
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med opgaven? :) -
rettelse af tysk "sætninger"
ForumindlægHej, er der nogle der vil rette disse "sætninger" som tilsammen udgør et tekst?Jeg har gjordt hvad jeg kunne, så jeg håber i vil give en hjælpende hånd til at få det sidste på plads.1)Historien handler om en dreng som hedder Roland.•Die gesichte geht um eines Junge er heisst Roland.2)Ro... -
International Politik - Rusland
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive SRP og skal diskutere, om Rusland kunne finde på at bruge deres energiressourcer som et led i deres udenrigspolitik. Jeg er lidt på bar bund mht. teorierne, som skal være inden for IP og økonomi, og kunne godt bruge nogle gode råd. Lige nu overvejer er jeg klar på... -
STX vs. HHX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at tage det store valg; Jeg skal vælge én ungdomsuddannelse. Min valg står i mellem STX eller HHX - dog er jeg begyndt at blive lidt i tvivl. Jeg vil rigtig gerne have Samfundsfag på a-niveau, fordi det er der min store interesse ligger. På HHX kan man kun få det på... -
Ligning
ForumindlægHej Kan man løse en ligning med 3 ubekendte? -
SRP - Abstract
ForumindlægHej nogen der lige vil rette mit abstract igennem for grammatiske fejl, er ikke særlig god til engelsk grammatik.. Abstract: Math A /History A: Ptolemy’s math. This paper explains why I, in spite of that Ptolemy have provided a lot of work for the scientific development, have concl...
