Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19221 til 19240 af 36005
-
formelen for h(x) / g(x)?
ForumindlægHej kloge hoveder derude! Jeg er løbet ind i et problem her midt i min matemamatikaflevering der er lige ved at være over tidsfrist, og jeg tækte der var den de rkunne hjælpe mig. en pgave der lyder således: Find f(x), g(x) og h(x) for følgende x-værdier: x = -5 , x = 0 , x = ... -
Åbningspostering, periodepostering og afslutningspostering
ForumindlægNu sidder jeg og læser til eksamen i omkostnignsteori og regnskab. Men når man kommer fra HTX så er man ikke skide stærk i bogføring og 2 x 2 timers forlæsning i det er meget tyndt gennemgået. Jeg har rimelig godt styr på detbet kredit osv. Men når man snakker om åbnignsposteringer, periode post... -
forslag!
ForumindlægHvis man skal skrive om hvilke fordele og ulemper en virksomhed har ved at lade en prominent person optræde som reklamesøjle for sig, hvilke ting kunne man så komme ind påTotalt på bar bund her -
Hjælp mig!!
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af: 5. Hvordan kan man påvise salt? 6. Hvad har man tilbage, når man koger en blanding tør efter en neutralisation af syre og base? 7. Hvor bruger vi det i hverdagen? 8. Forsøgsbeskrivelser. jeg har brug for jeres hjælp, det er folkeskole, ... -
opgave uden hjælpemidler
ForumindlægHej! Please hjælp mig med denn eopgave!http://us.uvm.dk/gymnasie//almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-UDEN.pdfDet er opgave -
hej nogen som kan hjælpe mig
ForumindlægEU landene aftalte for nogle år siden et loft over priser på telefon,sms og data. Maksimalprisen for mobilopkald i EU fremgår af nedstående tabel [[År (juli),2011,2012,2013,2014][Minutpris (kr.),3.26,2.70,2.24,1.77]] De aftalte maksimalpriser frem til juli 2014 kan beskrives ved en lineærmodel ... -
Jeg fortæller
Forumindlægjeg er ved at skrive en stil hvor jeg analysere en novelle med jegfortæller, jeg mener at det betyder et eller andet for min analyse men ved ikke hvad, er der en der kan sige hvad det betyder for min analyse, at der er en jeg fortæller???? -
5. Gør rede for, hvordan sinusrelationen har været benyttet i forbindelse med opmåling af land.
ForumindlægHej alle Vi er tre piger som har fået stillet en opgave som lyder således: "Gør rede for hvordan sinurelationen har været benyttet i forbindelse med opmåling af land." Vi har lidt svært ved denne opgave så håber at nogen kan hjælpe Tak på forhånd -
Integral
ForumindlægHej Hvad er forskellen på flade og plan integraler, og i hvilke situationer bliver de brugt? -
Er ved at lave stil
ForumindlægHej.Er ved at skrive stil, der handler om at jeg skal finde nogle argumenter i to tekste, og derefter skal jeg sammenligne dem. Mit spørgsmål er så, om jeg selv må komme med min mening om emnet, selvom det ikke står at jeg skal..? -
regression
ForumindlægJeg skal i en større opgave opstille nogle matematiske modeller (regression) og så herefter sammenligne den og forklare deres indgående konstanter fortæller. Og derudover diskuterer deres rækkevidde. Så det jeg har gjort er, at jeg har opstillet nogle skemaer og derefter lavet diagrammer (af de l... -
differentiering
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at differentier denne funktion f(x)=180*√((10002+x2))+(2000-x)*80 på forhånd tak -
Wronskideterminant
ForumindlægHej.Der er nogen som kan fortælle mig, om Wronskideterminant er en vektoroperator? Hvis ikke, hvad er den så? -
matematik eksamen..
Forumindlæghej..Jeg skal egentlig snart op i skriftlig matematik... jeg er ret bange og nervøs.. de sidste pr. gange har jeg dumpet, fik 5. Hvad skal jeg gøre?? jeg går nu o 2.g, og skal ikke have det næste år... Hvad skal jeg gøre for at blive dygtig.. jeg læser og læser men glemmer det senere.. jeg føler... -
Inflation
ForumindlægHejsa. Hvad sker der med inflationen hvis disse økonomiske begivenheder forekommer: - Hvis virksohedernes produktivitet øges med 4,5 pct. eller - Hvis prisen på kollektiv persontransport (bus- og togbilletter) falder. Mvh. Julie -
koncentration
ForumindlægHej allesammen Hvis jeg havde 68,3 g NaCl opløses i 3,2 L vadn, hvad er den formelle koncentration af NaCl? -
Kan i forklar mig hvad det her er
ForumindlægKan i forklar mig hvad det her er Nettoeksport Real valutakurs R=E P(opløftet i f) / P E = nominel valutakurs Pf = udenlandsk prisniveau P = Dansk prisniveau ExPf = udenlandske pris omregnet til kr. Hvis den reale valutakurs er 1, er valutaen i udlandet i den samme som dkr.. R > 1 -> DK har... -
Hjerting kirke
ForumindlægAntal kubikmeter beton til støbning af kirketårnet? Nogle der ved hvordan jeg regner ud hvor mange kubikmeter beton støbning af kirketornet? se vedhæftet billede. -
Monotomiforhold
ForumindlægHej derude Kan nogen forklare mig, hvordan man løser opgaver af denne type: Vis at funktionen f(x) = -x^3 + 6x^2 - 15x + 8 er aftagende Vis at funktionen f(x) = x^3 + 6x^2 + 12x + 5 er voksende Findes der en snild måde at spotte på, om grafen er aftagende eller voksende?? alt er brugbart lige nu... -
Nulvektor-k-sæt?
ForumindlægHar nulvektoren et fast k-sæt? Man siger jo at nul-vektoren altid har længden nul, i så fald så er k-sættet jo altil (0,0), men det passer jo ikke, da den sagtens kan ligge alle mulige andre steder i koordinatstystemet??Mange tak til dem som svarer!
