Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 19301 til 19320 af 22496
-
finpusning af stil
Forumindlæghej alle sammen! er der nogen der muligvis har lyst til at hygge sig i et kvarters tid med denne stil og ligge rette den igennem;) på forhånd tak!!:D:DEnglish essay - Julie and Debbie In this essay I will write about the story we read in the class in the past weeks named Debbie and Julie. My ess... -
02 i engelsk skriftlig - bør jeg klage?
ForumindlægJeg fik 02 i eksamens karakter for min eng. skriftlig stil på A-niveau. Jeg ved godt den måske ikke er særligt god men må indrømme at jeg alligevel blev overrasket da jeg plejer at få 10 i mine afleveringer. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre nogle kommentarer fra folk herinde inden jeg se... -
Terminsprøve - vurdering?
ForumindlægHej, har lige været til terminsprøve i Fransk. Og jeg ville på den baggrund, gerne spørge om en eller anden ville komme med en vurdering af min opgave? Bare om den er undermiddel-middel-overmiddel, for jeg har ingen anelse, og ville gerne vide det, da den tæller meget i årskarakter [:] I skal ikk... -
Les îles Féroé (Færøerne)
ForumindlægJeg har kæmpet med denne her opgave, og har skrevet det hele på fransk til at starte med, i stedet for at skrive på dansk og oversætte det bagefter = ikke den bedste arbejdsprocedure. Men jeg ville håbe, at der er en som vil gennemgå den for småfejl. Jeg mener selv, at jeg har rettet så godt jeg ... -
Rettelse af franskstil
ForumindlægHej! Ville høre, om der er en, som gider at kigge min stil igennem? Den består af en oversættelse og og to fransk-dele. Oversættelse: I Normandiet er der mange udenlandske turister, blandt andet amerikanske veteraner. De kommer tilbage til de strande, hvor de allierede gik i land i 1944. Det v... -
1. verdenskrig fremlæggelse
ForumindlægHej! Jeg skal lave en kort historie fremlæggelse, hvor jeg på 5 minutter fortæller alt det jeg har fundet ud af, om 1. verdenskrig. Min lærer rådede mig at have de 14 punkter og versaillestraktaten med. Har skrevet ned alt det jeg vil sige til fremlæggelsen. Vil du læse min tekst og sige hvad je... -
Mette
ForumindlægOVERSÆTTELSE: Mand er 19 år. Da han fik sin studentereksamen, havde han ikke længere lyst til at studere. Han ville tjene penge for at kunne rejse til Frankrig. En dag gav hans franske veninde ham dette råd: ” du kan forbedre dit franske og samtidig bo gratis, hvis dukontakter Servas” ”er det... -
jeg sidder fast i min stil..
ForumindlægJeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg skal komme videre. Jeg skal skrive et brev for en mand, som er stukket af fra sin kone. Det jeg har fået skrevet indtil videre: Hej Else. Du har sikkert ikke forventet at høre fra mig. Men jeg har taget mig sammen, til at forklare dig det hele nu. Du kan nok... -
Hjælp til oversæt
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere en fransk aflevering, på ottende klasses niveau, men jeg har et lille problem. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er super fantastisk til fransk .. Jeg vil derfor bede om hjælp, og vil egentligt lige have en til at kigge det igennem, på forhånd tak. Jeg har b... -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Er denne sætning korrekt skrevet?
ForumindlægIch war mit meiner Großmutter in dem Laden, und wir hatten unsere Lebensmittelkarten bringen, weil wir keine Essen hatten. Danske: Jeg var med min mor i butikken, og vi havde bragt vores madkort, fordi vi havde ingen mad. Er dette korrekt? -
02 i engelsk
ForumindlægMit yndlingsfag i skolen er engelsk. jeg klare mig rigtig godt i faget. og der har sjældent været problemer. Men her til terminsprøven fik jeg 02 i engelsk. jeg forstår ikke hvordan det kunne gå an. det skal siges at jeg var meget nervøs da det var min første prøve. jeg havde regnet med et 7... -
Kvote 2
ForumindlægHej Jeg har søgt ind i år, men blev desværre afvist fordi karakteren ikke var høj nok. (KBH UNI JURA) Jeg skal søge ind via kvote 2 næste år, men vil høre hvordan mine chancer vil være der hvis jeg har en god ansøgning samt cv. Jeg får studiejob i en juridisk afdeling, bare for at se hvad de b... -
Valg af valgfag
ForumindlægHejsa. Jeg vil lige forhøre mig her på Studieportalen.dk, om hvad der kan anbefales ang. valg af valgfag, inden jeg nu skal vælge valgfag til 2.g. Jeg har nemlig fået en del råd, hvoraf nogle af dem siger det modsatte af hinanden. Det jeg er mest i tvivl om, er antallet af A-fag. På den ene side... -
Saltkrystaller
ForumindlægJeg er en kvinde på 64 år, der studser over gamle talemåder som: "At tage det med et gran salt." Jeg er derfor interesseret i, at vide om, saltkrystaller kan opdeles i og´består af GRAN. Jeg kender til at GRAN kan være en gammel vægtenhed, men kan det også i relation til saltkrystaller,... -
rettelse............ hjælp
Forumindlæghej er der nogen der gider prøve at rette min stil. tusind tak...The nearly 80-year-old English writer Julian Symons has in many years occupied with the crime genre. He means that the reality is more in place in the literature of crime, than in the so-called serious literature. The crime novels d... -
PLZ - help! Animal Farm
Forumindlæghej.. skal aflevere denne stil imorgen. Nogen der gider tjekke den for de fejl som jeg ikke har opdaget? PLZ.. kan ikke rigtig få hjælp andre steder end her.. På forhånd tak.. Ps. skal afleveres imorgenAnimal farm is a well-known novel written by George Orwell. It is a political satire based on e... -
hjælp med et dansk referat af engelsk tekst
ForumindlægHej alle, sider med denne engelske teks, og har lidt problemer med et referat... Er der nogle der kan hjælpe mig med et smadder godt referat på dansk? Eyewitness to Pearl Harbor Lines of Fire | December 05, 2005 "Those bombs are getting closer -- God grant that they do not hit that lo... -
paper
Forumindlæghej alle sammen, jeg har for første gang skrevet en paper i engelsk, så jeg ville spørge om det er rigtig skrevet, ik det grammatiske, men mere om det er en paper :) ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” The phenomenon ”New Narcissism” We get... -
LOOooKk!
ForumindlægHEJskal aflevere denne eng. stil man. og har derfor en bøn om, at en, som er rigtig god til det engelske (for jeg er ikke!) lige ville kigge den igennem for mig...? Please.. (fik en dårlig karakter til årsprøven pga. nervøsitet, og nu VIL jeg bare bevise overfor læreren, at jeg KAN.) Håber du vil...
