Søgning på: musik analyse. Resultater: 19301 til 19320 af 25891
-
induktiv, deduktiv - metode?
ForumindlægJeg sidder lige og er ved at forberede mig til AT-eksamen og bliver lidt i tvivl om, om man overhovedet kan bruge deduktiv/induktiv i den forbindelse jeg vil: Jeg skriver om den forhøjede terrortrussel i DK og i anden del af min problemformulering, hvor jeg skal undersøge grundene til denne foru... -
AT 2010 -- Heroin
ForumindlægHey, jeg vil gerne skrive om heroin i AT, hvor jeg er helt sikker på at inddrage kemi B. Yderligere har jeg tænkt på at inddrage samfundsfag eller historie. Men hvad for en vinkel skal jeg se det fra, og hvordan skal fagene kobles sammen? Her er jeg virkelig på bar bund. Jeg har lavet en proble... -
op og nedture i økonomien
ForumindlægJeg sidder her med en opgave, og jeg har lidt problemer med at finde frem til hvad jeg kan skrive. derfor tœnkte jeg måske der var nogen venlige folk her på amino som ville hjœlpe med lidt ideer. min opgave er 1.what are the courses of the booms and slumps in the financial system?... -
retorik?
Forumindlæghej hvad er en retorik -
AT-årsprøve på bar bund...hjælp?
Forumindlæghej.. står i den situation at jeg skal til at-årsprøve i morgen (mandag), og syntes selv at vi ikke har fået det store vejledning til hvad man egentlig skal sige til sådan en årsprøve... så hvad skal man sige? -
Er jeg snotdum?
ForumindlægKanon overskrift til en debat! -
Teknokratiet
ForumindlægHvilken ideologi tilhører teknokratiet? Er det en blanding af mange ideologier? -
Hvad var I oppe i?
ForumindlægHej alle Kunne godt tænke mig at høre, hvad I har været oppe i til old eksamen? :) -
Overfortolker jeg? Den kroniske uskyld..
ForumindlægHej, jeg skal skrive en anmeldelse af den kroniske uskyld. Jeg har i fortolkningen skrevet noget med at Janus og Tore er en og samme person. Hvor Janus er personens ID og Tore overjeget. Til sidst skriver jeg at årsagen til at Tore bliver indlagt er pga. at personen (som både er Tore OG janus) op... -
Samfundsfagseksamen 24 timers
ForumindlægHej.. Jeg skal op i samfundsfag på c-niveau. Jeg har 24 timer til at forberede mig, men er i tvivl om, hvordan jeg skal bære mig ad. Jeg har fået 7 bilag om emnet EU og den irske spænding. Skal jeg bare skrive et talepapir og lave en problemformulering og derefter redegøre for artiklerne eller hv... -
METODER
ForumindlægSkal man beskrive metoder generelt eller bare i forbindelse med sin egen opgave? -
HJÆLP - Skal jeg klage over min karakter?
ForumindlægJeg har fået 02 for denne opgave, jeg kan virkelig ikke BEGRIBE hvorfor?? Jeg er SÅ ked af det.... Opgaveformuleringen lyder(SAMF/HIS): Redegør for udviklingen i det danske skolesystem fra 1800-tallet og frem til i dag. Inddrag herunder selvvalgt samfundsfagligt materiale. Undersøg et s... -
Mystiske forsvindingsnumre
ForumindlægHej Sam, I går eftermiddags var jeg ude for at have skrevet et langt svar i til en forumtråd, men da jeg uploadede svaret, forsvandt det bare. Jeg tænkte, at jeg måske havde ramt en øvre grænse for størrelse, men da jeg havde lagt det meste af teksten ud i et worddokument, vil det ikke være uove... -
Forståelse af spektre
ForumindlægHej Er igang med en spektroskopi opgave. Men sidder lige fast et sted. Hjælp gerne. Se vedhæftet dokument. -
Matematisk metode i forhold til arkitektur
ForumindlægHej Jeg sidder her med mit AT eksamens projekt om videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914. Jeg har valgt at skrive om Antoni Gaudis arkitektur i Barcelona i matematik og billedkunst. I den forbindelse sidder jeg i problemer med at skrive om den matematiske metode. Jeg be... -
større skrftlig ider?
Forumindlæghej allesammen vil lige høre, skal snart beslutte mig en emne til, større skriftlig opgave. derfor vil jeg høre hvad i synes der er en god ide at, skrive om som kan give god karekter. tak på forhånd -
Synopsis skrivning om Arbejdsmarkedet ( Arbejdsløshed)
ForumindlægHej. :) Jeg står og skal skrive en samfundsfaglig synopsis om arbejdsløshed. Men kan ikke finde på en problemformulering. HJÆLP MIG!!! :D tak knus Rikke -
Bestemme funktion
ForumindlægGoddag Jeg har fået stillet en opgave hvor jeg skal bestemme tallene a og b i en funktion beskrevet udfra f(x)=ax+b formlen. Jeg får opgivet følgende: x = loddets vægt i gram y = fjederens position Jeg har smidt de koordinater ind jeg har fået i Graph programmet og har givet mig en tendenslin... -
AT - Hva' er det?
ForumindlægHej Hvad er AT-forløb helt præcist? Vi skal snart have AT-forløb, hvor emnet er Klodens fremtid, og nogele uger efter emnet, Krop ogsamfund Jeg kunne godt tænke mig at høre Hvad AT-forløbet går ud på? Hvad laver man helt præcist? Skal man skrive en opg osv ud fra det eller? (Jeg er 1.g... -
planer
ForumindlægHej. Er der nogen der lige vil sætte mig igang med den her opgave? bare en forklaring på hvad man kan gør ? " I et koordinatsystem i rummet er givet tre planer med ligningerne x+y+z=6 2x-y-z=1 x+y-2z=3 Gør rede for, at de tre planer har netop ét punkt fælles, og bestem koordinatsættet til ...
