Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19321 til 19340 af 92586
-
Induktion - veksel - og jævnspænding? HJÆLP!
ForumindlægHej:) - Jeg ved at man bruger vekselspænding til induktion. altså ac. Men hvorfor har jeg så et sted noteret mig, at man skal stille den på dc?xb - Hvor bruger man jævnspænding? - Hvad er forskellen på de to? Veksel - og jævnspænding? Meget vigtig. skal til eksamen imorgen. Og er så meget på r... -
Tysk ordstilling?
ForumindlægHej allesammen, jeg ville lige spørge om hvordan er tysk ordstillinng, jeg har helt glemt det,da det var et par år siden jeg havde haft det. Kan i måske forklare mig det, så jeg kan notere det for at ikke glemme det igen. -
Be' om, be' om - rettelse af min oversættelse (Engelsk)
ForumindlægHalløj :o) Her er lige et stykke engelsk oversættelse, der trænger til en kærlig hånd. Synes selv, den er en anelse mærkelig. På forhånd tak:) Dansk: Den øvrige familie er taget på ferie, og jeg er alene med katten, men der udspinder sig ikke nogen fortrolig samtale mellem os. Det er ikke sprogli... -
Amish
Forumindlæghej ..er der nogen der vil læse min oversættelse igennem.. på forhånd tak .... De oplyser deres hus med tællelys, og deres forretninger lukker året rundt ved solnedgang. Som deres forfædre kører de stadig rundt i hestetrukne kærre, og de fortsætter med at dyrke jorden med de bare hænder. Radio... -
Tørklæde?
ForumindlægSkal man have lov til at vise religiøse symboler ved at have et tørklæde eller en jødehat på i folketinget? -
jeg må se at lære det hva'? hehe:P ej, hjælp tak, lære det nok en dag...
ForumindlægJeg må se at lære det hva'? Hehe:P Ej, hjælp tak, lære det nok en dag... Ej, har matematik for igen.. Der gået lidt tid hva'? hehe... ej, min skole har jo lavet andet, avis og flexuge... Nå her kommer mine sværeste stykker (har givet helt op:O) Hvilke af tallene: -1, 0, 1, 2 og 3, er løs... -
Opgaver til funktion
ForumindlægHej alle! Håber i har en god aften! Jeg har lidt problemer med min matematik aflevering - jeg har prøvet alt for at løse den:( men intet virker for min hjerne lige nu:( Håber i kan hjælpe! Spillet ''Darlings and Dragons'' har 1000 registrerede brugere og en spilleaktivitet på 3,... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg håber, at nogle vil hjælpe med at oversætte disse sætninger til engelsk. På forhånd tak og rigtig god sommer :D 1) Jeg er ikke særlig god til engelsk, men jeg vil gerne lære det 2) I må gerne rette mig. 3) Jeg vil gerne prøve, at stå på egne ben inden jeg er færdig med gymnasiet. 4) J... -
Dansk-->Engelsk
ForumindlægHej nogen der kan kigge dette igennem for fejl?Det danske står ovenover det engelske.JP Århus 08 februar 2006, 6. sektion side 4JP Aarhus 08 February 2006, 6. section page 4Khaled med baggrund i Afghanistan sagde:>> De sårer ikke mig personligt, for jeg er ikke så religiøs. Tegningen med bo... -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
Multiplikationer med logaritmer
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder lige med en matematik-aflevering, hvor jeg er strandet ved en opgave, som vil have, at jeg skal beregne et simpelt gange-styk vha. logaritmer. Stykket lyder således: 2,333*1,0934 Det er meget simplet, hvis man bare beregner det på papir, men min lærer beder mig om at be... -
Eksponentiel Notation
ForumindlægEr der nogle der kan finde ud af at skrive følgende som en såkaldt Eksponentiel Notation:1) 2356,22) 1076523) 107,2 * 10^24) 0,000355) 0,0000000176HÅBER DER ER NOGLE DER GIDER AT HJÆLPE MIG MED DEM, JEG SKALNEMLIG HAVE AFLEVERET DET IMORGEN SÅ HÅBER JE KAN FÅ ET KORT SVAR PÅ HVAD DET EROG HVORDAN... -
træk procenten fra. HJÆLP
Forumindlægtræk procenten fra. beskriv din fremgangsmåde a. 10% fra 10 b. 10% fra 30 c. 10% fra 50 d. 90% fra 10 e. 90% fra 30 f. 90% fra 50 er fuldstændigt på bar bund med denne her opgave- håber nogle kan hjælpe. -
A short story.
ForumindlægHey. Jeg har lavet et lille "review" af en film, som er skrevet som jeg selv mener det skal gøres - Så selve handlingen i min tekst skal der ikke gøres noget ved, ville derimod høre om nogen vil bruge et par minutter på at kigge på den, og evt. Rette fejl.Here goes:ReviewForrest Gump” L... -
Logaritmeopgave
ForumindlægMin opgave lyder: Angiv logaritmen til hvert af de overstående tal (10^1, 10^2 ovs.) Idet log7=0,8451 og log14= 1,1461, skal du angive 10^0,8451 og 10^1,1461 Jeg forstår virkelig ikke hvad det er opgaven går ud på? forstår slet ikke hvordan den skal løses, så håber i kan hjælpe :-) -
hjælp
Forumindlæger der nogen kan hjælpe mig i matematik sprog? -
Notater til engelsk
ForumindlægHej!!! Vil høre om der er nogle der har noter til nogle af følgende tekster, da jeg skal til engelsk-eksamen. -
FSA Mundtlig Dansk
ForumindlægHej :-) Har lige et hurtigt spørgsmål. Må man godt tager noter med ind til den mundtlige eksamen, udover synopsen? På forhånd tak! -
Opsamling af carbondioxid - antal skrubbere?
ForumindlægHej SP Jeg sidder og er i gang med min kemiaflevering, men er stødt på en opgave, som jeg ikke helt kan gennemskue.. Håber der er nogle der kan hjælpe mig på vej :-) Opgaven er opgave 5c fra eksamenssættet fra den 7. juni 2012...: En bestemt type skrubber indeholder 3.9 kg lithiumhydroxid. ... -
Hjælp "skelettet.
ForumindlægHej, er der nogen der har noter om skelettet, Jeg har virkelig brug for det. Jeg skal op til reeksamen i anatomi og alle mine noter som var gemt i bærbaren er blevet slettet. Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig med det. Jeg er totalt stresset og skuffet og kan slet ikke nå at skrive noter om...
