Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19381 til 19400 af 23489
-
renteskrivning
ForumindlægHej, jeg sidder lige og er lidt forvirret og håber der er en hjælpende hånd derude!! hvis man i en konto har et stående fast beløb fx. 10 000 kr, og der skal tilskrives en årlig rente på 5 % i 35 år. HVordan kan dette så løses v.hj.a en bestemt formel. Man kan vel ikke bruge renteformlen? F... -
Afskaf idræt
ForumindlægEr der nogen der deler min holdning om at idræt burde afskaffes som obligatorisk fag i gym.? Hvorfor? Hvorfor ikke? -
Spansk oversættelse
ForumindlægHar fået nogle få oversættelses ogpgaver for, men efter juleferien er det ligesom om at det hele er forsvundet, så jeg sidder lidt i en kattepine :( Så hvis der sidder nogle der måske kan oversætte dem og komme med en rigtig god forklaring vil det være en stor hjælp. Fernandos mor taler... -
FSA - Problemregning
ForumindlægDav, jeg ville bare høre om der var nogen der havde taget hæftet med hjem fra matematik (problemdelen) og havde lyst til at scane den ind til mig. -
At lyve for piger
ForumindlægEr det forkert at lyve for en pige. For eksempel at man siger, at man holder af hende osv.. men i virkeligheden er det fordi man vil eksperimentere. Det er ikke fordi at jeg gør det, men jeg vil gerne høre jeres mening. Så efter et par måneder siger man, at man har haft andre piger og ikke vil v... -
At være pervers
ForumindlægHvornår er man pervers, hvor ligger grænsen både hos piger og mænd? Er det forkert at man på date hygger sig lidt, tager hjem til hende og man sidder i sofaen, at man så vil have at hun lige sutter den af? Eller at man bare siger noget frækt til hende og spørger om hvad hun kan lide af seksuell... -
MEDIEFAG - Kritik tak!!..
ForumindlægHeej people ! :D - Vi er blevet færdige med vores Mediefag afgang's film, og lagt den på Youtube.. : [http://www.youtube.com/watch?v=5vzOKG3-QbM] .. - Vi kunne virkelig godt tænke at høre lidt kritik om vores film, alt er tilladt , så godt som skidt :-) Eller hvad vi evt. kunne have gjort ... -
Absurd billede !
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=138772 Slet dog den perverse bruger! Det er en mand, som er brugeren ! -
Rekursiv formel
ForumindlægHej jeg har vedhæftet opgaven. Jeg har forsøgt at løse opgaven, men når jeg så kommer til det punkt hvor jeg skal finde de næste klodser er det der hvor jeg går i stå? mine formler passer overhovedet ikke, jeg har brugt rekursiv formlen som i også kan se. Hvad gør jeg forkert hjælp mig så jeg kan... -
Skal flytte til Kbh til sommer - Hvordan?
ForumindlægHey there :-D Jeg er ved at kunne ane studentereksamen i horisonten, og derfor er jeg så småt begyndt at kigge på mulighederne for bolig under mit kommende studie i hvad der nok bliver København. Men nøøj hvor er det svært! Der er noget der er meget ringe, og noget der lyder for godt til at væ... -
Funktion, punktmængde og areal
ForumindlægPå figuren ses grafen for funktionen f(x)= x4 - 13x2 + 36. Grafen skærer førsteaksen i punkterne S1(-3,0), S2(-2,0) og s4(3,0). I første og anden kvadrant afgrænser grafen for funktionen sammen med første aksen en punktmængde M, som har et areal. a) Bestem arealet af M. Jeg går ud fra man skal br... -
Andengradsligning løsning? hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal løse opgaver for andengradsligninger, men jeg er ikke sikker på hvordan man gør, nogen der kan være behjælpelige og vise det trin for trin? Her er de: a) (x+1)(4x-3) = 2(x+1)(2x+3) b) (20+x)(20-x) = (x+2)(46-x) Hvad skal man, forklar gerne i detaljer, så jeg har et større overblik! :) -
Økonomi eller HA almen?
ForumindlægHej. Kunne godt tænke mig at høre fra nogle, der læser økonomi, især hvis de kommer fra hhx. Jeg synes HA almen linjen lyder utrolig spændende. Fagene kender man og det er alt sammen brugbart og den er bred. Men jeg synes ikke det virker til, at der er matematik nok. Jeg elsker mate... -
SDU - Medicin
ForumindlægHej alle ! TIllykke til de nye studenter ! WUHU! jeg er selv blevet student, og min store drøm er at læse medicin. Desværre er mit gsnit kun på 10,4 (med bonus) og derfor vil jeg spørger om det er realitisk at blive optaget på SDU istedet for KU? Har folk erfaring med at pendle frem og tilb... -
Integralregning
ForumindlægHej, er der nogle, som vil hjælpe med denne opgave? -
Spænding i en snor
ForumindlægHey drenge og piger! Jeg sidder her med en opgave, jeg måske tror er rigtig, men er gået hen og blevet lidt i tvivl. Det drejer sig om snoren vist på tegning(vedhæftet). Jeg har prøvet på at lave et frit legeme diagram snoren, hvor w (Hvor w = m * g), kan negligeres, da massen af snoren er ligegy... -
vandtårn med hvor meget vand der kan være i tårnet og overflade areal i tårnet
ForumindlægHejsa folk jeg er bliven opstillet denne opgave men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde. -
Samlede længde af vektorer?
ForumindlægJeg har 4 vektorer, og længden af hver af dem. Hvordan finder jeg den samlede længde af dem? Længder: AB = 1834.427704, BC = 2935.664320, CD = 4006.110957, EC = 2998.020180 -
HJÆLP, ret min stil , jeg har brug for jeres hjælp
ForumindlægBREVET: ’’Saraaaaaaaaaaaaaaah’’ råbte Louise, hendes stemme lød nærmest som en pivende fugl. Hun råbte så meget, at hun havde svært ved at trække vejret. Det var som om der var en klump i halsen som aldrig ville forsv... -
rettelser..
ForumindlægHey har lige fået hjælp til at kunne afslutte min stil, men da den stadig er fyldt med fejl. ville jeg lige høre om i kan hjælpe..Resume p. 11-14Le petit diable est mécontent avec sa vie. C’est pourquoi il veut demande le prêtre dans un conseil. Mais le prêtre a peur, quand il voit le petit diabl...
