Søgning på: amish folket. Resultater: 19481 til 19500 af 19974
-
Rettelse af Engelsk stil på en side.
ForumindlægHej venner.. Tænkte på om i lige havde lyst til at kigge på min stil jeg har skrevet.. Formuleringsfejl, bøjning. m.m. Stilen: When I first read the poem “What Is Success”, I just thought it was a normal poem just like every others. I have yet failed to see the deeper meaning in most of those,... -
Kort Engelsk stil. Rette den?
ForumindlægHej. Vi skulle skrive en engelsk stil og jeg valgt Kriminalitiet. Har skrevet den og ville gerne se minne fejlt håber i kan hjælpe mig. Skal aflever den på Fredag..... Her er den: Crime Crime can be many things. It can be eg if people are destroying your car or smash your mailbox. In these case... -
Hjælp.. Rette min stil...
ForumindlægHej. Vi skulle skrive en engelsk stil og jeg valgt Kriminalitiet. Har skrevet den og ville gerne se minne fejlt håber i kan hjælpe mig. Skal aflever den på Fredag..... Altså i morgen Her er den: Crime Crime can be many things. It can be eg if people are destroying your car or smash your mailbox... -
rettelse af fejl =)
Forumindlæghejsa alle sammen .. har temlig meget brug for at nogen ser denne her oversættelse som jeg har siddet og lavet igennem for fejl. vil være yderst taknemlig :) Dansk version: Folkevognen Allerede før Hitler kom til magten, havde han en ide om en bil, som en almindelige tysker kunne køre i. det ... -
Odysséen, 23 sang, vers 248-284
ForumindlægHej. Jeg er i den her helt fantastiske situation at jeg lige har fundet ud af jeg skal gennemgå et tekststykke fra odysséen for klassen imorgen(fredag den 11. maj), som en slags prøveeksamen. Mit problem er derfor såre simplet, jeg aner ikke hvad der foregår, så hvis der var en venlig sjæl der ku... -
Bare der vil se om de kan hjælpe mig er en smule forvirret? TAK
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at tolke denne novelle som er skrevet af Lagerkvist i 1921... Starten af Novellen. "Da jeg var henved 10 år gammel, husker jeg, tog far mig ved hånden en søndag eftermiddag, og vi skulle ud i skoven og høre fuglene synge. Vi vinkede farvel til mor, som skulle b... -
Hjælp til rettelse af spansk..
ForumindlægHej, jeg mangler hjælp til at rette mit spansk igennem, jeg har både skrevet det ind på dansk og spansk, håber der er en der gider at se det igennem :) Det skal lige siges at vi skulle skrive en historie til hinanden på dansk, og så skulle modparten oversætte til spansk. Det var endnu en almindel... -
En del, ska rettes, please..
ForumindlægHej folkens, håber nogen vil hjælpe. Jeg er ik mester til engelsk, sååå om der vil være nogen som vil se det igennem, rette det og FORKLARE mig hvorfor det er forkert osv. (så jeg jo lærer det) Her er min tekst da... : Suicide, everybody knows what suicide is or have heard or have seen anythin... -
grammatik, eksamen
ForumindlægHej! Jeg har fået en tekst som jeg skal oversætte fra dansk til engelsk. og derefter skal jeg vælge to sætninger som jeg skal fortælle om hvordan jeg har opbygget sætningerne, oversat ord, vendinger og anvendt min viden om grammatik. Jeg har oversat teksten, men ved ikke rigtig hvilke grammatik... -
Bør jeg klage over min karakter?
ForumindlægHej folkens! Jeg kan lige starte med at sige, at jeg fik 02 til biologi C-niveau eksamen i gymnasiet i dag. Jeg er meget utilfreds - ikke over min egen præstation, men over at lærer og censor vurderer min eksamen ikke var til mere. Jeg trak et emne der ikke just var mit favoritemne, nemlig, kred... -
Konstruktion af dyppekoger
ForumindlægHej folkens Vi arbejder for tiden med et projekt i forbindelse med emnet el-lære - nemlig konstruktion af en dyppekoger. Forsøget går basalt set ud på, at vi skal konstruere en så effektiv dyppekoger som muligt. Den spændingskilde vi anvender har et maximum på 30 V, 5 A. Vi kan anvende di... -
Postkort!
ForumindlægSå har jeg ENDELIG fået skrevet stilen/postkortet færdigt, som jeg skal aflevere imorgen, hehe :). Nogen der vil rette, hehe ?! Hola mom! Collin and I are having a great time here in Spain. Thank you so much for letting us go! We are going to the beach every day, and yes; we do remember to w... -
Rettelse ?!
ForumindlægSå har jeg ENDELIG fået skrevet stilen/postkortet færdigt, som jeg skal aflevere imorgen, hehe :). Nogen der vil rette, hehe ?! Hola mom! Collin and I are having a great time here in Spain. Thank you so much for letting us go! We are going to the beach every day, and yes; we do remember to we... -
Hjælp til grammatik (A)
ForumindlægHej Det ville være lækkert hvis i kunne hjælpe med at rette de gramatiske fejl. Dansk del: sporten er meget vigtigt for mig, fordi den holder mig i form. Den gør mine muskler store og holder mi slank. min yndlingssport er basketball, fordi det er en dramatisk sport. Det er en holdsport med ... -
Retning af lille tysk stil :-) Ville være en kæmpe hjælp!
ForumindlægHey folkens! Vil I ikke lige være super søde og lige tage et kig? ;-) Ein Tag mit Florian Florian ist 14 Jahre alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht er um sieben Uhr auf. Es ist schwierig für ihn aufstehen. Er putzt seine Zähne und zieht sich an, dan... -
Retning af lille tysk stil... Ville være en kæmpe hjæælp!
ForumindlægHey folkens! Vil I ikke lige være super søde og lige tage et kig? :-) Ein Tag mit Florian Florian ist 14 Jahre alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht er um sieben Uhr auf. Es ist schwierig für ihn aufstehen. Er putzt seine Zähne und zieht sich an, dana... -
"Tysk stil"... Ville være en kæmpe hjælp, hvis I lige tog et kig! :-)
ForumindlægHej folkens! Jeg har lille tysk tekst som kunne være en kæmpe hjælp hvis I kunne tage et kig og bare lige markére de fejl I kan finde... :) Her kommer den: Florian ist 14 Jahre alt und wohnt in Hamburg. Jeden Morgen steht er um sieben Uhr auf. Es ist sch... -
Hjælp - Engelsk rettelse for 7. klasse
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder her og skal bruge en, som skal rette min engelsk historie iggennem?? Jeg er ikke særlig god så jeg håber der er nogle der ude som er gode til både stavning, datidsform afsnit osv. The story start with an old coachman followed a girl and her parents to a seaside hotel an... -
THOMAS ZIEHE HJÆLP? :(
ForumindlægJeg sidder med min SRP opgave hvor jeg skal koble Thomas Ziehes nye narcissistiske socialiationstype sammen med Sigmund freud Dette er hvad jeg har skrevet Sigmund Freud mente at reglerne og normerne som forældrene lærer fra sig, lagres i overjeg’et, det er også her at forældrenes omsorg... -
kommentar til Matthæusevangeliet - svar hurtigt, skal bruge den til timen imorgen. på forhånd tak
Forumindlægjeg har skulle skrive nogle kommentar til dette tekststykke fra Matthæusevangeliet. tror nok min lære vil synes det er en smugle overfladisk, men jeg kan ærlig talt ikke finde på mere. så kom med jeres ideer og kommentar til tekststykket. på forhånd mange 1000 tak. MATTHÆUSEVANGELIET: v18 Me...
