Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19661 til 19680 af 23489
-
ISLAM
ForumindlægHej alle,Mangler noter til "Dommedag" mht Islam kan være jeg ikke har været til time men hvertfald ville det være en kæmpe hjælp hvis der var nogen som kunne hjælpe mig med at få ridset det vigtigste op. Koranen sura 50 vers 21-36TUUUUUSSSSIIIIINNNNDD TAKKK!! :-)Jeg ville blive over-lyk... -
budskab i klodshans?
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der ved, hvad budskabet er i klods hans? -
Hvordan opretholdes et blodtryk?
ForumindlægHvordan opretholdes et blodtryk? -
uffffffffffffffffff
ForumindlægJeg skal op i mundt fysik i morgen, og vi skulle læse næsten hele vores 9.klasses fysik og kemi bog....Men jeg har ik læst EN SKID:?...ved nogen hvad jeg skal gøre????? HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPP plssssssssss det er imorgen jeg skal!! -
Elforsyning. matematikopgave hjælp
ForumindlægHej allesammen. har fået denne opgave, og så ville jeg lige høre om der var nogle der havde den liggende (løst) Eller om nogle havde en lignene opgave liggende? håber i kan hjælpe mig. (opgaven er vedhæftet) På forhånd tak. -
Karakterdyk efter niende?
ForumindlægEr det rigtigt, at ens karakterer, når man starter i gymnasiet, ofte/altid falder i forhold til, hvad man fik i folkeskolen?Hvis ja, har I så ud fra jeres erfaring nogle gode råd til, hvordan man bedst muligt undgår dette? Gerne mange :D -
Løsning af differentialligning
ForumindlægHej, jeg sidder midt i min SRP skrivning, og jeg har fået et problem. Jeg skal løse differentialligningen nedenfor, men jeg kan ikke få det til at passe, håber på at der er nogen der kan hjælpe! dy/dx=4x5-2*ex/y Den skal gå gennem punktet (0;3) Hvordan løses denne differentialligning trin ... -
kender i det?
ForumindlægMan vågner en morgen efter en fest, og kan egentlig ikke huske hvad man har foretaget sig hehe?? -
bevis for differentialligninger
ForumindlægHey :)kan hverken fatte hoved eller hale i det her bevis :s håber der er en som kan hjælpe mig..Sætning:Differentialligningen y' = b - a * y har den fuldstændige løsning: y = b/a + c * e^-axBevis:Vi vil bevise at en funktion f er en løsning til differentialligningen y' = b - a*y netop hvi... -
Polværdi - Elektrisk Kredsløb.
ForumindlægHej SP. Jeg er på skolen igang med et projekt hvor vi skal lave en opfindelse. Vi har nu fundet vores og er igang med at skrive en rapport, men har en stor mangel. Vi ved ikke hvordan den mest centrale del i opfindelsen skal virke. Det er sådan at (jeg kan ikke fortælle hvad opfindelsen e... -
Transformator
ForumindlægHej venner Min veninde og jeg har en fremlæggelse for i fysik om hvordan en transformator virker. Tak på forhånd -
Hvor skal jeg bo?
ForumindlægHejOm et år skal jeg studere i Århus, og i den anledning skal jeg finde et sted at bo. Er der nogen der kan give nogle ideer til, hvordan jeg finder et sted?Er der nogen der har nogle gode fif, når jeg nu skal lede efter et sted at bo?Louise -
Hvorfor doper man ikke silicium med gruppe II/VI grundstoffer?
ForumindlægHej. Angående n/p-type halvledere og doping. Jeg har prøvet at søge lidt på nettet men må indrømme at jeg stadig ikke helt forstår, hvorfor man ikke doper silicium med gruppe II eller VI elementer/grundstoffer. Ville dette ikke resultere i to ledige elektroner eller to huller og dermed øge ledni... -
Eksponentialfunktioner og potensfunktioner
ForumindlægHvordan adskiller en eksponentialfunktion sig fra potensfunktion? Hej. jeg sidder her med den opgave og jeg ikke helt sikker på jeg har lavet det rigitgt , så jeg håber der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej -
Berlin
ForumindlægHejsa...Jeg skal til Berlin om en uges tid med et par veninder, og så var det jeg lige ville høre om her er nogen der har været der, og evt. kan komme med nogle forslag til hvad man skal lave som ung i den by?!?:) -
Løsning af differentialligning, samt definitionsmængde
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder i skrivende stund, og arbejder på min SRP, hvor jeg har fået den opgaven, som jeg har vedhæftet. Jeg skal finde løsningen til denne gennem et punkt, samt dens definitionsmængde. Jeg har løst opgaven, men jeg er langt fra sikker på at dette er rigtigt, derfor v... -
Mat A på eng.=> Medicin?
ForumindlægHey folkens....Jeg starter på IB efter sommerferien, hvor jeg har valgt Math Higher som på papir svarer til Mat A-niveau, men som i virkeligheden er nærmere Mat A+.Jeg har valgt det, da jeg gerne vil ind på medicin...Men problemet er, at jeg er ret nervøs over om jeg kan klare Math Higher (og en... -
Svag base
ForumindlægJeg har formlen som kan avnendes på en opløsning med svag base. Opgave 41 i kemi 2000 b-niveau. Er der nogle der kan hjælpe mig med at udlede formlen pOH = ½(pK - logc)?Opgaven lyder helt præcis på: En svag base opløses i vand, hvorved ligevægt indstiller sig. Udled ovenstående formel. -
rettelse
Forumindlæger total lost i denne "lille" historie.(oversættelsen er meget meget svær at forstå!)tysk-danskLoni sah diese Helga an. Sie hatte sich die Frau, mit der Vater sich so oft traf, immer ganz anders vorgestellt.Die Frau gab Loni das Bild zurück. Sie entdeckte die vielen Bücher im Regal.Dann... -
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst.
