Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19681 til 19700 af 101533
-
hurtig hjælp til oversættelse af denne tekst
ForumindlægBiografanmeldelse: Frits (Janus Dissing Rathke) er en glad dreng, der i sommeren 1969 bliver konfronteret med sider af verden som bliver skelsættende for ham. Hans far, landmanden Peder (Jens Jørn Spottag), bliver indlagt med depression, han oplever raceurolighederne og drabet på Martin Luther Ki... -
Thermopylai/Thermopylæ, haster!
ForumindlægHej Alle. Er der tilfældigvis nogle som brænder for at vedhæfte eller uploade nogle notater til slaget ved thermopylai af Herodot. ??? Det ville gøre mig, og mange andre, meget glade! På forhånd tak !! P.s. Old, jeg forlader dig foraltid, i morgen! -
Bevis for krydsproduktet/vektorproduktet
ForumindlægGanske enkelt, hvordan er beviset for krydsproduktet/vektorproduktet? Jeg ved godt hvordan man benytter og udregner krydsproduktet/vektorproduktet, det er ikke det jeg efterlyser, men beviset. På forhånd tak. -
med tilbagelægning?
ForumindlægHej, hvad vil det sige der er med tilbagelægning ang. odds? -
at forbedre sig!
ForumindlægHvordan kan jeg forbedre mig mat, fyk og kemi? Vil enormt gerne forbedre mig især efter et sølle 02 i NVG (hvilket har taget enormt hårdt på mig :( ) Kender i nogle metoder? Skal jeg selv læse mig til det? Skal jeg tage ekstra undervisning eller få en lærer? -
Lille sætning..
ForumindlægHejsa. Det ville glæde mig hvis nogle kunne give mig et forslag til denne oversættelse.. Den er lidt tricky! - Jeg har en gave til dig, men vi ses jo først om fjorten dage. Mit (halve) bud: - I have a present for you, but ?? in fourteen days. På forhånd tak. -
Medea af Euripides - oldtidskundskab
ForumindlægHej allesammen, nu har jeg læst Medea af Euripides, om jeg må nok indrømme at den var meget spændende og interessandt. Undervejs fik det mig til, at stille spørgsmålstegn ved kærlighedsbegrebet i denne bog. Hvad mener I? Hvad er kærlighesbegrebet? - og hvorfor? (meget gerne nogle argumentationer)... -
"Die Strickjacke* af Claudia Rusch
ForumindlægDer skulle vel tilfældigvis ikke være nogen herinde, der har lavet en analyse af denne novelle? Venlig hilsen -
Ligevægt hjælp
ForumindlægVed ligevægt er en reaktion med K = 5,0 * 10^20 forskudt ...; koncentrationen af produkterne er forholdsvis ... Svaret er: hverken mod højre eller mod venstre; høje Hvordan kan det være ligevægten ikke er forskudt mod højre, idet at K-værdien er så høj? -
Hjælp, det haster!
ForumindlægTrækker det ned, hvis man til mundtlig biologi eksamen er afhængig af sin disposition? -
engang mere..
Forumindlæghej...hm jeg prøver igen..er der nogen der kan hjælpe mig med rettelsen??..på forhånd tak.. ,.. To what extent people are free to choose their own lives? It is an important question. We living in a world, where people can very fast and easy get information on the hole world plan, about every th... -
Differentialligning
Forumindlægdy/dx = ex-y Samtlige løsninger til denne differentialligning har jeg regnet at være y = ln(ex+c) Er dette korrekt? Derefter skal jeg bestemme den løsningskurve der går gennem (0,1): y = ln(ex+c), gennem (0,1) 1 = ln(e0+c) 1 = ln(1+c) 1 = 0+c Det er her jeg kommer i tvivl. ln(1) = 0, men ln(c) ... -
KRAV TIL BANKELEV UDDANNELSEN
ForumindlægHej alle sammen. Håber der er en som kan hjælpe mig lidt med min søgen omkring om jeg har nok skolegang med i bagagen til at søge ind som elev i en bank? Er en 2 årig HG nok? Har erhvervsøkonomi på B niveau ellers er resten på C niveau, sys jeg har hørt en lille fugl synge om at man min skal have... -
lineære funktion
ForumindlægVed et laboratorieforsøg hænges en fjeder op ved siden af en målestok. Når der hænges et lod i fjederen, bliver fjederen længere. Fjederens position aflæses på målestokken ud for pilen (se figur 1). [<-- Den behøver i vist ikke!] Det oplyses, at sammenhængen mellem fjederens position og lod... -
regneregler og bevis
ForumindlægDisse udtryk sættes lig hinanden 1/2•a•b•sin?(C)=1/2•a•c•sin?(B)=1/2•b•c•sin?(A)⇔ Divider med 1/2•a•b•c a•c=b•c⇔a/c=b/c (1/2•a•b•sin(C))/(1/2•a•b•c)=(1/2•a•c•sin(B))... -
Har jeg bestået HF, 1 år?
ForumindlægHej, jeg går på HF og er igang med mit 1 år, har lige været til nogle af de første eksamener hvor jeg fik henholdsvis 7 i billedkunst (c niveau) 4 i matematik mundtlig (c niveau), og har to eksamener tilbage. Min matematik skriftlig er jeg meget i tvivl om hvordan er gået, da matematik og and... -
Studieretningsvalg (5 a fag)
ForumindlægHej, jeg går i 1G og jeg har valgt samfundsfag A engelsk A linjen, jeg kan virkelig mærke at jeg har det klart bedre og føler mig meget bedre når jeg har fysik og biologi, selvom det er på c niveau dog jeg er virkelig glad for engelsk men jeg er super vild med fysik på c niveau lige nu. Jeg ove... -
Navngivning
ForumindlægHej!Nogen der kan hjælpe med at navngive:CH3 CH3 \\ / C=C / \\ H COOHog... CH3 COOH \\ / C=C / \\ H CH3På forhånd tak.. -
Udtryk E
ForumindlægJeg har fået af vide i en opgave, at jeg skal udtrykke E ved m, c og T. E= C*T og C=m*c Hjælp? -
andengradspolynomie?
ForumindlægHvad betyder b og c i et andengradspolynomie for grafen??
