Søgning på: amish folket. Resultater: 19701 til 19720 af 19974
-
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Jeg har lige lavet en oversættelse fra dansk til spansk, og håbede at der var nogen, der havde lyst til at kigge på den. :) Dansk: En familie kan være mange ting, og efter min mening behøver den ikke udelukkende at bestå af blods- eller ægteskabsrelaterede slægtninge. Den behøver desuden h... -
Er den god
ForumindlægSynes folk at den er god? Er der noget jeg skal gøre bedre 1. Kapitel I begyndelsen var det noget værre roderi. Jeg kan ikke huske noget om, hvordan jeg havnede på dette sted. Her var meget stille og mørkt. Kl. var kvart over 12. Jeg havde lovet mor at v... -
Oversættelse af Irak-krigen??
ForumindlægHola a todos! Jeg har fået denne oversættelse for og ville hære om der var nogle der ville hjælp / rette eller tjekke for fejl? Er nemlig ret usikker, håber I kan hjælpe ;) Original tekst: Danskerne bliver i Danmark pga. Irak-krigen Krigen i Irak ændrer danskernes rejsevaner. Rejseburea... -
spansk eventyr
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skulle skrive et eventyr i spansk. Men jeg er ikke sikker på stavefejl, ordstilling osv. Så hvis nogen ville kigge på det havde det været godt. Tak. De tykke er stilen på spansk, hvor det tynde er historien på dansk. Había una vez un niño que siempre ... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har lyst til at kigge på denne oversættelse? :) Dansk: Billedet ved navn ’’Sin título’’ handler selvfølgelig om moral. På billedet ses en mand, der kigger ud i intetheden. På hans ene skulder står en engel og hvisker ind i hans øre, mens der... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægJeg sidder med en engelsk oversættelse, og er ikke lige den skarpeste kniv i skuffen til gramatik. Er der nogen der kan se om jeg umiddelbart har lavet nogen fejl i følgende oversættelse? Dansk version: Der er mange utroligt smukke feriesteder, men i højsæsonen er de overrendt af charterturiste... -
Oversigt over 4 ideologier
ForumindlægLiberalisme liberalisme kommer af ordet frihed-det enkelte menneskes frihed vægtes højt og staten må ikke sætte begrænsninger for denne Mennesket har umistelige og universielle rettigheder såsom ytringsfrihed, religionsfrihed og ejendomsret Alle mennesker er født frie og lige. Og har derfor sa... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. :) Jeg sidder og skal oversætte følgende, og håbede at nogle havde lyst til at kigge på det: Dansk: Arbejdet betyder stort set alt for et individs identitet. For det første kan man igennem professionel succes opnå, at folk ser op til en. Dette gør, at individet føler sig anerkendt, men mås... -
problembeskrivelse eksamens projekt
ForumindlægProblembeskrivelse: Det alternative isoleringsprodukt, Isonat, er naturligt udvundet af hampeplanten og bomuldsplanten, hvis fibre plukkes og filtreres. Fibrene blandes med forskellige tekstiler og komprimeres til isoleringsplader. Ifølge Jean Pierre Buisson giver Isonat en bedre lyd end norm... -
Referat
ForumindlægHvad kan jeg gøre bedre på referat jeg har skrevet til fandens til helbred? Historien handler om en meget rig familie, som består af en far, en mor, en dreng og en hund. Der var en dårlig ting i hver person i familien, f.eks. faren som havde været postbud og været med i et postbud porno blad som... -
Sunhedsteknologi eller radiograf? ..og kan man have børn og gå på UNI?
ForumindlægHej Jeg står her og skal vælge uddannelse her inden den 5. juli, og først havde jeg egentlig planlagt at læse til radiograf i Aalborg, men det tænker jeg lidt er en dårlig idé, efter at jeg har fået en snak med studievejlederen på radiografudd., bl.a. fordi at udsigten til at få job er meget rin... -
Hvor finder jeg minimum antal aktier jeg skal købe for at årsgebyr og 1 stk kurtage er betalt af?
Forumindlæg163,30 er pris pr aktie. 25 kr pr handel. Jeg regner kun med at købe en gang, og måske sælge en gang. Så altså 25 kr. Eller 50 kr. Og det evt først effter fire år. Men ikke vigtigt. 100 kr i årsgebyr. Årligt forventet afkast( baseret på sidste fem års performance) er 55,9% allerede modregnet infa... -
Hjælp til tysk stil!!!
ForumindlægHej alle sammen Er der please nogen som gider at rette min tysk stil...? -Jeg advarer lige, at tysk ikke helt er min stærke side. Den er temlig lang, og jeg har også skrevet mit eget bud til de tre oversættelser: Dansk: I efteråret 1994 fik socialdemokratiet, SPD, over 30% af stemmerne ved valget... -
økonomi uddannelsen
ForumindlægSkal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen? -
venstre- og højrefløj?
ForumindlægEr der nogen som kan uddybe de to begreber mht. politik.Jeg skoder til politik, men jeg skal op til historie på fredag, så det vil være meget rart, hvis jeg lige vidste det. -
AT - hjælp til at tolke og analysere "Rejsen til månen" af Jules Verne
ForumindlægHej. Jeg har valgt at skrive i dansk og fysik i AT, hvor jeg har valgt at tage udgangspunkt i "Rejsen til Månen" af Jules Verne. Jeg har fundet en masse fysikke aspekter, men jeg mangler lidt inspiration til, hvordan man skal analysere og tolke bogen. Jeg har selv overvejet at bruge de ... -
skriftelig eksamen mat. hvordan gik det
Forumindlæghej hvordan gik det med skriftelig eksame idag.? synes opgaverne var ok nemme.....er der nogen der ved hvordan karakterskalagen ser ud???? altså hviken karakter får man hvis man får 80 point osv. -
Hvad skal du være når du blir´ "stor"
ForumindlægNu er det snart ved at være tid. Studentertitlen ligger lige om hjørnet, men hvad så??Hvad skal du bagefter? Hvad skal dit fremtidige arbejde være?Jeg vil selv gerne være lærer, så skal lige på seminariet i 4 år, derefter vil jeg meget gerne være politibetjent..Mit gennemsnit er ikke høj, formode... -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Test Nationen
ForumindlægHej,Som mange af jer nok ved, sendte TV2 i går programmet "Test Nationen". Jeg fik ikke selv set programmet, men det er nu også ligegyldigt, for det, jeg er interesseret i, er, om testen på tv2.dk overhovedet er valid.Derfor kunne det være skægt, hvis nogle mennesker kunne ledsage deres...
