Søgning på: analyse william. Resultater: 19701 til 19720 af 24034
-
Tyske vendinger.
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til tysk eksamen og jeg tænkte på om der var nogen som har nogle tyske vendinger som de kan sende:D Evt. Dem fra studienet:) -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
Historie 24-timers eksamen = AT???
ForumindlægHej alle sammen Jeg ville lige spørge om man skal gribe 24-timers eksamen an som en AT-opgave??? Hvordan skal strukturen være til fremlæggelsen, ligner det ikke meget AT-strukturen????: - problemstilling - konklusion - metoder (kildeanalyse) - perspektivering Tak på forhånd :) -
æventyrets fe
Forumindlæghej er der en der har lavet en opgave om æventyrets fe , som er skrevet af viggo stuckenberg? -
Hvad består en sætning af?
ForumindlægHej jeg har fået at vide af at lange adverbier enten skal stå først i sætningen eller sidst i sætningen. Men så har jeg lige et spørgsmål, hvad består en sætning af? Er det bare et verballed og et grundled eller hvad? -
Bestem kritiske punkter
ForumindlægEn funktion f(x,y) er givet ved: f(x,y)= x2-3xy+y2+3y2 ,(x,y) Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg er gået i stå. Jeg har vedhæftet en fil med mine udregninger. -
Lineær regression
ForumindlægHvordan kan man se at man skal bruge lineær regression for at bestemme forskriften - har lavet opgaven, men da jeg skal gennem gå opgaven for klassen vil jeg meget gerne kunne forklare hvorfor at jeg har brugt lineær regression. Håber der er nogen der vil hjælpe :) -
DET HASTER - Hjælp med at give mig et resume
ForumindlægHej Er der nogle, som kan give mig et resumé af ´´Overgangsalderen´´af Vita Andersen? Jeg er ved at være træt med at finde det, da jeg slet ikke kan finde nogle materialer under dette specifikke digt. -
Hvordan virker investeringer?
ForumindlægHej, jeg ville spørge om investeringer og hvordan de virker helt basalt? Jeg har prøvet at google mig til hvordan det virker, men med ingen resultater. Jeg er igang med min AT, men har sådan set aldrig undersøgt/vidst hvordan investeringer virker. Håber I kan hjælpe mig. -
Studiestartsprøve
ForumindlægHej. Jeg skal starte på HA(IB). Der er som på andre steder en studiestartsprøve. WTF is it ? -
Væskens rumfang!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har plottet en graf med højden som funktion af trykket. Jeg får en ret linje, og nu bedes jeg bestemme væskens densitet. Jeg lister lige data fra bogen: højden i cm: 5 10 15 20 25 30 35 Trykket i Hpa: 984 988 992 996 ... -
R studio
ForumindlægVed I hvordan man bruger R studio? -
Genre
ForumindlægJeg står her med en opgave og kan ikke lige huske alle de undergenre der er. det jeg har er en novelle, men mangler undergrene til det, det er til dansk på niveau D -
Stedsbiord, tidsbiord, mådesbiord og gradsbiord
ForumindlægHej I sætningen 'Jeg kommer straks tilbage' er 'straks' et tidsbiord og 'tilbage' er et stedsbiord. Korrekt? mvh. -
lineær ligningssystem, forståelse af opgave
ForumindlægJeg sidder med en opgave og jeg tror næsten at den er løst ( se vedlagte fil), men der mangler lige det sidste.. Spørgsmålet lyder "Bestem ved regning i hånden den fuldstændige løsning til ligningssystemet (3 A^(T)-;2A)x = b for den værdi af tallet a, hvor der er mere end én løsning."... -
Historie opg.
ForumindlægSkal netop til at igang med at skrive 2 års opgave i historie, så ville lige høre om der er nogen der kender til nyttigee links, opgaver eller materiale vedr. den Amerikanske Borgerkrig??? På forhånd tak! -
Tyske digte...?
ForumindlægHejsa alle sammen!Er der nogen som har nogle gode noter til "Sehnsucht" der er skrevet af "Joseph Von Eichendorff". Hvis ja så please hjælp!!!MvhLine -
En tysk sætning
ForumindlægHejsa...jeg ka ik oversætte denne sætning:"Alfred, som har været Claires ungdomsven,skal overtale hende til at skænke byen et stort pengebeløb.Jeg går total kold når jeg skal oversætte den sidste bisætning hvor der stå "hende til at" fatter det ikke Håber der er nogen der ka hjælpe... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
3 g's opgave
ForumindlægHej er der nogen derude, der kan hjælpe mig og evt komme med et bud på, hvilket fag det er bedst at skrive opagve i? Jeg ved godt at det ikke er lige til at sige, men i hvilket fag kan man skorere højst karakter i??håber nogen kan hjælpe mig!!!på forhånd tak for hjælpen...
