Søgning på: erhvervsret c noter. Resultater: 19781 til 19800 af 73261
-
Trigonometri --> orienteringsløb
ForumindlægOK i linket kan i se selve opgaven, som jeg håber i vil hjælpe med. Den er ikke særlig svær, og jeg har løst til og med opg. b. Skal have hjælp fra post 2 til post 3. 2007 format: http://peecee.dk/upload/view/107737 ældre format: http://peecee.dk/upload/view/107738 PLEEASE HJÆLP.......Tak :) -
pH beregning
ForumindlægJeg har en opgave om afkalkning af en kaffemaskine. Jeg ved at der er 150ml 2,0 M saltsyre i blandingen og 1200ml vand (8 gange så meget som syre) jeg skal beregne pH for blandingen jeg ved jeg skal bruge formlen -log(cs), men er cs =2 eller skal jeg tage hensyn til volumet er derved sige: 2/8? -
Oplødlighed og blandbarhed
ForumindlægEn der kan svare på hvad forksellen er på opløslighed og blandbarhed er, og hvordan man finder ud af om en binding enten er opløslig eller blandbarlig -
median
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med formlen for at finde længden på en median i en trekant? -
Fedme og teoretikere
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og håber på nogen lige kan give nogle ideér til, hvordan jeg kan få nogle teoetikere ind i problemet "fedme blandt børn og unge" evt. Giddens el. Ulrik Beck??? Ved bare ikke lige hvordan deres teorier kan passe ind i mit. Håber nogen kan hjælpe mig på vej, -
hjælp det haster virkeligt meget
Forumindlægkan ikke finde ud af. emnet er: effekten. her kommer opgaven. En dyppekoger med effekten 60 W opvarmer 400 g vand. Starttemperaturen er 15 grader. a) hvor meget stiger temperaturen på 2 minutter? facit den er på: 4.3 grader. -
Differentialligning
ForumindlægJeg håber, der er nogle der kan hjælpe mig med denne opgave: En høj cylinderformet beholder har et hul i bunden. Når der er vand i beholderen, vil det løbe ud gennem hullet. Den hastighed, hvormed vandhøjden i beholderen ændrer sig, er til ethvert tidspunkt proportional med kvadratroden af vandh... -
Andengradspolynomiet- B niveau?
ForumindlægNogen der kan komme med lidt stikord til vigtige punkter at fortælle når man skal fortælle om andengradspolynomiet? hvis man f.eks. specielt skal fortælle om grafen eller selve andengradsligningen? -
Eksponentiel funktion
ForumindlægNogen der kan forklare kort præcist? -
Kugle og plan
ForumindlægHejsa Jeg skal gøre rede for følgende: - Hvordan kan en kugle og en plan beskrives? - Hvordan kan en plan og en kugle ligge i forhold til hinanden? Enhver hjælp er meget velkommen... -
hjælp til fysik opgave
ForumindlægHar brug for lidt hjælp med den her opgave Der er 0,5 vand i en elkedel med en starttemperatur på 15oC. Elkedlen tændes i 2 minutter for at få vandet til at koge elkedlen har en effekt på 1500 W Beregn forbruget af elektrisk energi Hvor stor en varme er blevet tilført til vandet? Hvad er elk... -
Banehalvdel
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med disse spørgsmål? filen er vedhæftet -
Andengradspolynom
ForumindlægHej derude :) Jeg ville lige høre om nogle havde noget notater om andengradspolynom? Vil være meget taknemmelig, da jeg muligvis kan komme op i det til min mundtlig mat. -
Isolering
ForumindlægHej. Håber, jeg kan få lidt hjælp:) Jeg skal finde pNa / PK. Jeg har uploadet filen, hvor ligningen står.. Jeg har prøvet, men kommer desværre hele tiden væg fra det rigtige resultat. På forhånd tak :) -
Reaktionsligninger af iltning af alkoholer
ForumindlægJeg skal lave nogle reaktionsligninger af iltning af de tre alkoholer primær, sekundær og tertiær men kan ikke finde ud af det. Nogen der vil hjælpe? -
Energikvalitet?
ForumindlægHej - er der nogen der kan forklare energikvalitet? Skal op til eksamen om 15 timer ..:P på forhånd tak -
Det haster !
ForumindlægHvordan er det man kan regne frekvensen for radiosenders langbølger`??? -
Hvordan finder jeg hypotenusen vha cosinus?
Forumindlæg -
Hjælp til "I Danmark er jeg født.."
ForumindlægHej ... Jeg er ved at analyserer digtet " Danmark mit fædreland" af H.C. Andersen, Da mit fordybelsesmråde var lyrik. Jeg skal til eksamen om en uges tid, men jeg mangler bare at finde nationale symboler i den. Jeg har prøvet men har kun fundet få. Dem jeg har fundet er Dannebrog, og G... -
matematik-hjælp!!!
ForumindlægHey jeg har siddet og tænkt over denne opgave i over time og jeg kan ikke gennemskue den. har snakket med nogle venner som heller ikke kan. Problemet er, at jeg skal bestemme h og ht (den total højde), som er vist på illudtrationen, som der er linket til for neden: http://viewmorepics.myspace.c...
