Søgning på: kemi b noter. Resultater: 19781 til 19800 af 108707
-
Psykologi - Sorg og Krise
ForumindlægHej.Jeg læser op til eksamen om sorg og krise. Vi har fået nogle cases, men jeg synes ikke at der er et klart skel mellem sorg og krise.Er det det samme? Er sorg bearbejdningen, eller hvad? -
Matematik. sandsynlighed.
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe mig med denne opgave.1)Man skal slå mindst en sekser i fire kast med en symetrisk terning. Hvad er sandsyndligheden for det?Til opg 1 har jeg fået det til at blive p(A)=2/3, kan det passe?2)Man skal slå en dobbeltsekser i 24 kast med 2 terninge. Hvad er sansynligheden f... -
Kommunikationssituation
ForumindlægHvad er kommunikationssituation? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det, håber VIRKELIG der er nogen der kan hjælpe ! -
Eksamenssnyd???
ForumindlægHej folkens!!Jeg har lige brug for en ekspertvurdering omkring en lidt speget situation, jeg er havnet i.Til skriftlig eksamen i Samf. i tirsdags laver jeg delopgave C, hvilket en anden pige fra min klasse også gør. Spm. 3 i den delopgave minder en del om en aflevering vi lavede tidligere på året... -
Tage 1.g om???
ForumindlægHej. jeg er en pige på 17 år der lige har afsluttet 1.g på STX, men med et meget lav gennemsnit, som overvejer tage 1.g. om. Mit gennemsnit ligger nu på 3.8 hvliket er meeeeget lavt... :((( Jeg vil gerne komme ud med et snit mellem 9-10 ud af gymnasiet, men lige nu føles det umuligt. Jeg afslutt... -
F-M elimination problem
ForumindlægHej My problem is the following: Give the complete sets of solutions to P belonging to R^3 for the inequalities: −1x −1 y − 1z ≤ −1 −5x + y +1 z ≤ 1 −1x + 2y − 1z ≤ 2 1x − 2y + 1z ≤ 1 4x + 4y − 5z ≤ 4. I tried to solve... -
HJÆLP - Redegør for to be
ForumindlægHej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :) -
bekymret for mit gennemsnit
Forumindlæghej alle sammen.. Jeg ved ikke hvaad jeg skal gøre, jeg er meget bekymret for mit gennemsnit.. jeg ved det ikke blive til noget godt.. Er helt vildt stresset... Skal op til eksamer i nu, men er helt færdig, har mistet håbet.... Ved ikke hvad jeg skal gøre....... :( -
Omskrive potens med brøk
ForumindlægJeg skal omskrive til potenstal med brøk i eksponenten og reducer hvordan gør man det.Opgaven er 4 sqrt a^5 * 6 sqrt a^8 Jeg tror det er skrevet rigtigt har ikke helt styr på de forskellige tegn over en computer. -
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
Eksamen, hvordan?
ForumindlægHEJJeg skal op i Old her inden længe, men jeg kan ikke finde ud af hvordan det foregår. hvad får man udleveret og hvad skal man med det?Jeg har hørt nogle snakke om at man skal lave en analyse og fortolkning, er det på samme måde som i Dansk, eller hvordan foregår det? (hvis man skal)Kort sagt sp... -
s:
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af at opstille en ligning! Der står; Svend vejer 11 kg mere end Søren. Men hvis Svend taber sig 5 kg og Søren tager 8% på i vægt vil de veje lige meget. Hvad vejer de hver især. Find svaret ved at opstille en ligning og herefter løse den -HVORDAN SKAL MAN DOG GØRE DET MED... -
Hjælp, Holocaust
ForumindlægHej Jeg ska til at skrive om teorier inden for antisemitisme. Derfor ville jeg høre om der er nogen herinde som kan vejlede mig fordi jeg er på bar bund. Synes det er et begreb som jeg har svært ved at forholde mig til. Jeg har forstået at vi har en traditionel og en moderne antisemitisme begreb.... -
anvendelse af salt gennem tiden
ForumindlægHej! Jeg er en HTX elev på 1.g og er kommet ind i et lille problem! Vi skulle skrive om salt, og jeg er sat på den opgave at skrive om hvad salt er blevet anvendt til gennem tiden men desværre har jeg ikke kun finde nogle gode kilder på nettet. Vores mål er at anvende en søgesatergi som vi bage... -
Hvad syntes i om Biologi(A) eksamen 2007?
ForumindlægHej Alle. Jeg vil godt høre hvad jeres mening er om den skriftlige eksamen i BiologiA i år, 2007? Efter min mening var sættet sværere end mange andre eksamenssæt som vi har løst i årenes løb? Hvilke opgave valgte i, og hvorfor? Og hvad mente i var faldgruberne? -
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
Akk/dativ
ForumindlægHej skal det være akkusativ eller dativ her? Det der skal stå på dansk er: Han ser en mand på plejehjemmet Er sieht einen Mann auf das Pflegeheim. eller: Er sieht einen Mann auf dem Pflegenheim -
Lidt politiske spørgsmål..
Forumindlæg1. Venstre er da ikke så liberale som de har været, er de ikk ved at blive socialliberale, eller nyliberale? 2. Hvilken tre partier går ind for flygtninge og indvandre, ( gerne i rækkefølge ) mit bud: Ø, SF og S. 3. Hvad vil det sige at tænke pragmatisk? 4. Hvilken ideologi er mest regresive? ... -
Find forskrift ud fra halveringen - eksponentielt funktion
ForumindlægJeg har en opgave her jeg er lost i.. Mængden af et bestemt radioaktivtiet stof aftager eksponentielt som funktion af tiden med en halveringstid på 21 år. med f(t) betegnes det antal gram af det radioaktive stof der er tilbage til tiden t (målt i år) Der oplyses at f(0) =120 Bestem forskriften ... -
Raptekst
ForumindlægEr der nogen derude som har nogle gode ideer til en god dansk raptekst til analyse og fortolkning ?? ;D
