Søgning på: engelsk disposition eksempel. Resultater: 19821 til 19840 af 43153
-
matrix og egenværdi
ForumindlægHej, Jeg har en (2x2) matrix, kaldt A hvortil jeg har bestemt dens karakteristiske polynomium ved at beregne determinanten af A. I et spørgsmål har jeg så en (2x2) matrix, kaldt B, hvor jeg bliver spurgt om at bruge den karakteristiske polynomium for A til at vise at b er den eneste egenværdi f... -
tilskuerioner
ForumindlægHvad er tilskuerionen i denne fælsningsreaktion -
skizofreni
Forumindlæghej alle .. Er der nogen der ved hvor man kan finde stof til "skizofreni", noget om de skizofrene selv har en forståelse af hvilken situation de er i? Hvordan man anser det i andre lande og hvilke konsekvenser det giver når de fx har andre meninger.. /trine -
Hypotesetest
Forumindlæg1/15 af mine eksamensspørgsmål lyder bl.a.: "eksempler på hypotesetest skal behandles" Jeg vil bare høre, om man SKAL bruge formlen med Q=∑(obs-forv)2/forv Eller kan man godt behandle eksempler på hypotesetests, uden at komme ind på sådan en formel!? -
Pot + kin energi
ForumindlægHej Nogle af jer, der kan komme på en opgave hvor måde man skal regne den potentiele energi og derefter kinetisk (eller omvendt) for at komme frem til resultatet? det HASTER! jeg mangler en regneopgave -
HJÆLP MIG!!
Forumindlæghej skal op til eksamen i dansk imorgen. har en Avis artikel og skal blandt andet fortælle om de forskellige former for artikler. men det fuldtsændig umuligt at finde ud af hvilke former der er. især hvilken form min den er. sidder der ikke nogle spirende journalister der ude, som lige kan... -
Flashback og fortællervinkel
Forumindlæg"Vi har haft tåge før, mens isen har ligget omkring øen" --> er det et "flashback" eller er det blot en forklaring på hvad der skete før, idet fortælleren fortæller hvordan vejret er i da? Når der er tale om en 3.person fortæller, og der står "sagde Lars" eller &q... -
Normalfordellingsmodellen
ForumindlægJeg skal snart til eksamen, har egentlige okay styr på det meste, på nær dette ene spørgsmål, fortæl om normalfordelings-modellen. Hvad skal jeg tage med til dette spørgsmål, hvis jeg ønsker at få en høj karakter? Skal nemlig bruge min. et 7. -
ISLAM-HASTER!
ForumindlægHej Alle jeg har religions projekt om kvindens stilling i Islam. Det eneste jeg mangler er et diskussion emne!!!!!!! håber i kan hjælpe, skal sende opgaven i dag inden 24:00!!!! -
energiformer
Forumindlægjeg skal forklare alle energiformer (varmeenergi (termisk energi), elektrisk energi, kemisk energi, kerneenergi, potentiel energi (beliggenhedsenergi), kinetisk energi (bevægelsesenergi), strålingsenergi), men det som jeg gerne vil finde ud af kan jeg ikke ud fra min bog eller notater.. jeg har ... -
STX eller HHX :/ ??!
ForumindlægJeg står i et dilemma. Jeg går på HHX, og skal skifte studieretning men jeg finder ikke rigtig nogle af de andre retninger interresante og så tilbød min studievejleder mig at flytte til STX.. Problemet er at jeg ikke ved om jeg har de samme muligheder for en videreuddannelse på STX som på HHX? Je... -
Diskusanalyse
ForumindlægJeg sidder med en diskursanalyse til min SRP og jeg blev lidt i tvivl ifht ækvivalenskæderne- kan de godt bestå af ladede verber?? Håber nogen har styr på det... -
HASTER!
ForumindlægHej, Jeg skal komme med et bevis på primtal med brug af den direkte bevistype. Er der en der vil hjælpe? er i stor nød? tak på forhånd -
Sinus og cosinus i minus første
ForumindlægHej Hvornår er det at man bruger sin og cos i minus første ? -
Skal man skrive spørgesmålene op i ens biologi rapport?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en biologi rapport, og min lærer har skrevet nogle spørgesmål som man skal svare på undervejs. Skal jeg skrive spørgsmålene op, og svare på de spørgesmål der er skrevet i rapporten...eller ikke skrive selve spørgesmålene, og bare svare på dem løbende uden at direkte have spør... -
Danmarks energiforsyning
ForumindlægJeg har fået en Naturgeografi aflevering hvori jeg skal besvare følgende spørgsmål: Danmarks energiforsyning er afhængig af de fossile energistømme. - Begundelse af porblemstillingens relevans og aktualitet - Redegør for de centrale geofaglige sammenhænge der knytter sig til problemstillingen - ... -
Udregn AC (average vost)
ForumindlægMin funktion lyder: c(y)=y3-6y2+20y+25 hvor y større end eller lig med 0 angiver dne produrecede mængde Og jeg skal så udregne Average Cost jeg tror mit problem er at ejg nok ikke helt hvad ved begrebet dækker over? -
Bestem f'(x) og monotoniforhold
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x)= x3 - 3x2 +4 Bestem f'(x), og gør rede for monotoniforholdene for f. f(x)= x3 - 3x2 +4 f'(x) = 3x2 - ??????? Og hvordan finder jeg monotoniforholdene -
Help
ForumindlægBjælken har målene 10cm,5cm og 4m a Beregn bjælkens rumfang.20000 b 1cm^3 vejer 0,6g.Beregn hvor meget bjælken vejer.20000*0,6=12000 Er det rigtigt? Takker mange gange. -
Ækvivalente mængder
ForumindlægHej! Er der en, der vil tjekke, om jeg har lavet det her rigtigt? 2H2 + O2 --> 2H2O H2 er der overskud af O2 er den begrænsende faktor
