Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19861 til 19880 af 101533
-
Rækkefølge for subst., addit., eliminat. og oxidat.
ForumindlægHey Jeg sidder og forbereder mig til Kemi C eksamen på Adgangskursus og har følgende spørgsmål: Opstil processerne oxidation, substitution, addition og elimination i en logisk rækkefølge hvor processorne umiddelbart kan følge hinanden. Jeg er nået frem til at addition må ske først, da der her da... -
Trekant - bevis, beregn og tegn
ForumindlægJep jeg har et par spørgsmål til et tidligere eksamens sæt som vi er gået igang med. Det handler om en opgave som er delt ind i 4. Måske vil jeg forstå de tre sidste hvis jeg forstod den første? Isåfald her er opgaven: I en trekant har to af siderne længderne henholdsvis 2 og 3, og den mellemli... -
engelsk-proffer - kig
Forumindlægkan jeg lige få min stil kigget igennem for eventuelle grammatiske fejl og mangler?den skal afleveres imorgen, så er lidt tidspressetWilliam McGrath was a protestant police officer and died in duty when he had comed upon two men who were booby-trapping a car. William McGrath would save innocent p... -
Trigonometri
ForumindlægHej Hvem kan bevise flg.: tan(vinkel)=modstående kate hosliggende katete Sætningerne om sin(vinkel) og cos(vinkel må gerne benyttes uden bevis. På forhånd tak ... -
ligning
Forumindlæg0,7*2^(2x+1) = 1,6*7^(x-0,5)hvordan kommer man videre hvis man skal finde x -
Mængder
Forumindlægen der lige hurtigt kan forklare hvad (AnB)UC betyder.. det er bare paranteserne der forvirrer mig -
Pythagoras - regning
ForumindlægHej alle sammen, der er en af opgaverne som jeg ikke helt forstår. Opgaven: En retvinklet trekant har en omkreds på 200cm Den største katete er 3 gange så lang som den mindste katete. Find hypotenusen Jeg håber i kan hjælpe, men hvis ikke så er det ligemeget da det er noget jeg gerne vil lære. -
Beregn molaritet
ForumindlægHej! Jeg skal beregne molariteten for en 10,0% w/w BaCl2- opløsning. Jeg kan ikke se, hvad det er jeg skal gøre??? Mvh Corlex -
Enkel opg.
ForumindlægI en retvinklet trekant er A = 38.7 grader og a er 3.8 hvad er de andre sider ??Der er en facitliste i bogen hvor resultatet er:b = 4,74c = 6,08Nu mangler jeg blot udregningen og der må være nogen ude i cyberspace der kan hjælpe mig....MVH Hanzi -
Stofmængde
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal udregn massen, jeg har M, men hvordan er det man finder frem til n? På forhånd tak -
propan-1-olat
Forumindlæghej. ville lige spørge, om propan-1-olat ser sådan her ud? http://peecee.dk/upload/view/100163 -
trigonometri
Forumindlæghej, jeg har nogle spørgsmål. håber der er nogen som kan hjælpe. spørgsmålet er gør rede for definitionen af sinus, cosinus og tangens i retvinklede trekanter. altså skal man bare fortælle vad følgene gå ud på el. hvordan??? -
Trekants beregninger
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder med en opgave hvor der for trekanten abc gælder at længden BC = 2*længden AB og længden AC = 5/2*længden AB Hvordan er det nu man griber det an ? Jeg kan ikke huske det simpelthen. Evt et link til en side med de grundlæggende regler eller et fedt trigonometri-link i det hele ta... -
spørgsmål til kemi
ForumindlægHej jeg er i gang med at regne opgaver i kemi, og der er opstået nogle vanskeligheder undervejs, håber I kan hjælpe mig.MAJ 2005:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdfOPGAVE 2:2d) jeg har fået aktiveringsenergien til at være 103,825 kJ/mol2e)Jeg har ingen id... -
Hvor mange alkoholer kan afledes af propan?
ForumindlægHej Et spørgsmål i Basiskemi C lyder: Hvor mange alkoholer kan man aflede af propan, hvis vi kun ser på alkoholer, der indeholder en enkelt OH-gruppe? Svaret er vel tre, ikke?: Første mulighed: Hydroxygruppen substitueres med et af de endestillede H-atomer. Anden mulighed: Hydroxygruppen s... -
Samfundsfag B
ForumindlægJeg kunne godt bruge en hjælpende hånd/ideer til når jeg skal læse til eksamen. Jeg ved ikke hvad/hvordan jeg skal gøre det. Nogle der vil/kan hjælpe mig? -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt? -
aflevering
Forumindlæghei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak.. -
Kan man komme op i disse ting?
ForumindlægHej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i? -
scientology :/
Forumindlæghey alle. er der nogen der kan forklare mig hvad scientology går ud på? jeg forstår det ikke og skal til eksamen i morgen :/ mvh linda
