Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 19861 til 19880 af 187712
  • Galileos faldlov, isolere g.

    Forumindlæg
    s=½*g*t^2 Hvis jeg skal isolere g bliver det ikke g=s/½*t^2
  • ligning skal løses med hensyn a

    Forumindlæg
    Skal løse denne er den nogen der kan gi en hånd er helt blank 2a^2 +2a:a+4-6a=2:1+4:a
  • parentesregler ..

    Forumindlæg
    hvis jeg f.eks. har en ligning 5x^2+(x-2)(2x-1)=6x^2 Hvordan regner man den så ud .. Bare et lidt hjælp til at sætte mig igang tak !
  • idiot

    Forumindlæg
    hej, har har denne opgave for idiot formlen= (cosv)^2 +(sinv)^2 =1 , men hvis fx. man har cos =-0,3 og vil finde sin hvordan gør man
  • hjælp . integral

    Forumindlæg
    hvordan finder man stamfunktionen til 1+cos²x / cos²x dx pft
  • Isolering af x

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man isolerer i denne ligning med 2 ubekendte! 2x-3y=-8 4x+y=-2
  • Er det tilladt til engelsk skriftligt?

    Forumindlæg
    Hey, er det tilladt til delprøve 2 at anvende notater fra studienet som fx en anden delprøve 2 og vejledning til at hvordan en god besvarelse er?
  • Ligevægt

    Forumindlæg
    Opskriv ligevægtskonstanten for følgende reaktion: 2 SO2(g) + O2(g) → 2 SO3(g) Nogen der kan hjælpe?
  • Ligning

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at løse denne ligning: 1/x^2+2=-10x+20 Helst med mellemregninger så jeg kan følge med :)
  • Ligevægt enhed?

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan er det helt præcist jeg afregner enheden? [NH3 ]^2 / [N2 ] [H2 ]^3 Jeg ved at enheden her er M^-2, men hvorfor? :)
  • Hyperbel og ellipse

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder fast i en opgave hvor jeg skal bestemme skæringspunkterne mellem en ellipse og en hyperbel. Formlerne hedder:x^2 + y^2 = 1 25 9(25 står under x^2 og 9 står under y^2)ogx^2 - y^2 = 1 9 4(9 står under x^2 og 4 står under y^2)Kan man ikke regne skæringspunkterne ud på en måde, ...
  • Gange med Naturlig Log.

    Forumindlæg
    Hvordan ganger jeg:\n (2^x*ln(2))*x\n\n
  • Løsning til en ligning

    Forumindlæg
    Hey Jeg skal undersøge om 2 er en løsning til denne ligning: X^3-6x^2+4x+8=0
  • Er lidt depri, har mistet håbet..

    Forumindlæg
    SIdder lidt og er depri og mit sølle snit på 6,89. Jeg har MAt A og ligge på 4 mdt. såvels som skrt. Endvidere har jeg en tendens til at kludre i det til eksaminerne, så er virkelig bare helt nede, har sgu mistet håbet efterhåndne... Jeg har kun en drøm og det er såmen at læse medicin, men et fak...
  • Hjælp :((((

    Forumindlæg
    Hejsa er der nogen der har lyst til at oversætte det her....eller er der nogen der kan gøre det fuldstændig perfekt for gad godt prøve at har den helt fejløs snøøøffftttt...det kan jeg ikke lave helt perfekt men har lyst til at det skal være perfekt OVERSÆTTELSEN = DANSK TIL TYSKEfter afslutninge...
  • Hjælp til grammatiske fejl

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg ville høre om der var en der ville bruge 10 min på at kigge nedestående igennem, og dermed hjælpe mig med mine grammatiske fejl? Den danske version: Politiet arbejede sammen med avisen. Beizmenne fortalte reporteren fra avisen alt om den unge kvinde, og hvad Tötges, reporteren, ikk...
  • Oversættelse hurtigt tak!

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg har virkelig brug for at få dette stykke oversat til let og forståeligt tysk. Der var stor uenighed mellem de fire allierede fik de 4 zone-områder, langt større betydning end oprindeligt planlagt. Det blev efterfølgende besluttet at Englands, Frankrigs og USA’s 3 zoner skul...
  • Eksempel fra tavle

    Forumindlæg
    y'' + 2y' + 5y = 0 x2 + 2x + 5 = 0 Læreren skriver r = (-2 ± i√42) / (2*1) = Jeg forstår ikke her fra og hvordan han kommer frem til det: (-2 ± i4) / (2) = -1 + 2i --> k = -1 og ω = 2 Nogen der kan forklare mig dette
  • hjælp

    Forumindlæg
    f(x)=7x^3+24x^2+12x-16. det oplyses, at x=-12 er en rod i f(x). løs ligningen f(x)=0.
  • Rødder i polynomier

    Forumindlæg
    Hej, jeg har til lektie at lave et par opgaver til imorgen, men sidder fast i denne opgave. Hvordan viser jeg at 2 er en rod i polynomiet?? Har vedhæftet opgaven