Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 19881 til 19900 af 141690
-
plz
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp.... opgaverne skal afleveres på onsdag....plz... take a look.... http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=8 Knus fra CaMz.....god jul -
Indledning SSO... HJÆLP
ForumindlægHej...Jeg skriver SSO i fransk, og kom i tvivl om hvad der egentlig skal stå i indledningen... Skal man præsentere værket, eller skal man præsentere selve ens opgave...?Hjælp -
SYGEPLEJERSKE
ForumindlægHEjsa :)Ville lige høre om der er nogle, som ahr nogle bud på, hvad jeg kan spørge en sygeplejerske om i et interview, som jeg ska bruge til en OSO opgave :) PLEASE. Hjælp mig :) -
hjælp til matematik haster!!!!
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til opgave 4 og 5 og 8. jeg har kigget på dem men jeg synes det er svært og kan ikke finde ud af det -
Reducering - hjælp
ForumindlægReducering eller rettere sagt Matematik er ikke min stærkeside, derfor håber jeg, at der er nogle, der kunne hjælpe mig med nogle af disse opgaver. På forhånd tak! Reducere følgende udtryk mest muligt uden lommeregner: Opgave 1) (8a -5) + (6a -9) - (3a + 2) Opgave 2) a(3a - 5b) - 5(2a ... -
Bionomalfordeling søger hjælp hurtigt!
ForumindlægFra opgave 2 og ned er jeg tabt for hvilke formler jeg skal have i spil. Hvis nogen kunne hjælpe ville det være perfekt. :) -
Differentialregning - den økologiske hønsegård
ForumindlægHej alle Jeg har fået en hjemmeopgave i matematik der hedder "Den økologiske hønsegård" og jeg har lidt svært ved opgave A, da vores lærer i 1.g ikke forklarede os differentialregning og jeg har fået fortalt at det er det der skal bruges til at løse opgaven. Nu er det sådan at jeg god... -
Generelt hjælp til SSO.
ForumindlægHej kære mennesker der ude. Jeg er gået i gang med at skrive en sso-opgave som handler om den Jugoslaviske krig. (Der er en hel del litteratur materiale om det). Til min besvarelse af opgaven har jeg valgt nogle bøger at forholde mig til og kilder som jeg har fået udleveret af min vejleder. MEN... -
Bestem f'(x)
ForumindlægOpgave 1 En funktion er givet ved f(x)=x3-12x+7 Bestem f'(x) x3=3*x3-1=3x2 -12x differentieres til -12 7 forsvinder 3x2-12 Opgave 2 En funktion f er givet ved f(x)=x4+1/x-2 Undersøg om F(x)=1/5x5+ex-2x er stamfunktion til f(x). x4 differentieres til:4*x4-1=4x3 1/x differentieres ti... -
SRP - nogle der har eksempler?
ForumindlægHey derude, Jeg skal igang med at skrive en SRP opgave i fransk og matematik. Men jeg ville lige høre om der er nogen herinde, som ville sende mig jeres SRP-opgave. Det må meget gerne være en opgave som er skrevet i eng/ mat. eller fra/mat; men emnet er sådan set ligegyldigt. Jeg vil bare gerne s... -
At bestemme en hældingskoefficient og opstille differentialligning
ForumindlægJeg sidder med afleveringssættet fra Mat A prøven 2011 og er nået til den sidste opgave, som forvirrer mig lidt. Opgaven lyder: Grafen for en funktion f går gennem punktet P(0,3). Funktionen f har den egenskab, at i ethvert punkt (x, f(x)) på grafen er tangentens hældningskoefficient proportio... -
En masse tal og bogstaver...
ForumindlægHej derude! Som i kan se på min overskrift, forstår jeg intet af matematik, og ser det bare som en masse tal og bogstaver. Så derfor har jeg virkelig brug for lidt hjælp til 2 opgaver, eftersom jeg er igang med en matematik aflevering. Den ene opgave lyder: Bestem værdien af (x+h)^2-h(h+2x), nå... -
Clorindholdet i en vandprøve
ForumindlægJeg har problemer med denne kemi opgave. Jeg har lavet opgave a, og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme videre. Nogle som kan hjælpe? :D a. Jeg skal foreslå en ion, som danner tungtopløselige salte med Cl- og opskrive det afstemte reaktionsskema for fældningsreaktionen. Jeg har valgt min ion Ag+... -
Hjælp til tragtindledning
Forumindlægjeg er igang med min indledning hvor jeg forsøger mig med en tragtindledning. Jeg har skrevet det generale og det konkrete. overblikket skal jeg nok selv få skrevet så det er ikke noget problem :) mit spørgsmål er bare synes i den er god? fanger den læseren eller er den helt hen i vejret? giv ev... -
Hjælp!! - ordklasser
ForumindlægHej^^ jeg har fået en opgave der lyder således: Redegør for anvendelsen (funktionen) af ordklasserne adjektiver (tillægsord) og adverbier (biord) ud fra nedenstående tekst. Du skal anvende eksempler fra de understregede ord, og må også gerne anvende andre eksempler på de to ordklassers anvend... -
Kontrolproblem
ForumindlægHej, jeg er i gang med at løse nogle gamle eksame-opgaver som træning til eksamen, men jeg støder altid i problemer i opgaver vedr. løsningen af et optimalt kontrolproblem. Jeg har vedhæftet opgaven i word, hvis der er nogen, som kan hjælpe mig, ellers er der også link til et billede forneden. ht... -
Eksamenssæt biotek A august 2013
ForumindlægHej Alle Jeg har lidt svært ved nogle af opgaverne i dette eksamenssæt som jeg har vedhæftet. Bl.a. opgave 3.4 Der forstår jeg ikke rigtig hvordan det vil påvirke bakteriernes leveforhold, og ved ikke hvordan jeg skal inddrage figur 4. Opgave 2.2 og 2.4 driller også lidt, måske jeg kunne få no... -
Cirkelbevægelser
ForumindlægHej der :) Ehm i jeg sidder lige her og har lidt problemer med denne opgave: Opgave 2. F) En 400m løber har i kurven en konstant fart på 8.68 m/s. Løberen bruger 7.26s til at ændre sin bevægelsesretning 90grader. Bestem løberens acceleration i kurven. Sidste opgave så er jeg færdig så håber i l... -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
Differential regning
ForumindlægOPGAVE 64 Hej er der en de vil forklare mig denne opgave? I denne opgave antager vi uden udtrykkeligt at nævne det i hvert tilfælde, at de funktioner, som vi omtaler, er differentiable. 3) Tyngdekraften Ft (målt i Newton) på en person er en funktion af personens afstand fra jordens cent...
