Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 19921 til 19940 af 35259
-
HJÆLP PSYKOLOGI STUDIE MIN DRØM
ForumindlægHej alle sammen! Som det nok fremgår af overskriften så er min drøm at læse psykologi! Jeg bliver student her til sommer, men som det ser ud nu så bliver mit gennemsnit ikke højere end 7. Jeg brænder virkelig for det, og er klar til... -
En der gider kigge på dette? Ta'r 5 min
ForumindlægGenitivFlg er oversat til engelsk:· Det er hr. Owens nye hus· Nu er to dages hårdt arbejde spildt· De sejlede over Michigansøen· Dr. Nobbs har altid været de gamles ven·Vi er meget imod drengeskoler·Kan jeg få et kilo danske æbler?·Din antenne er større end naboens·Rådhusets tårn er højere end ki... -
Rettelse af mit resume? :)
ForumindlægJeg har skrevet et resume af en dansk artikel, så vil jeg gerne have en engelsk kyndig til at kigge den i gennem med især fokus på det grammatiske :)A 19-year-old man, who had been suspended from his school, decided that he wanted a bloodthirsty revenge on his former school named “Gutenberg” whic... -
En lille oversætelse. fra DK til Eng..
Forumindlægjeg skal oversætte den Danske tekst til engelsk: Samuel ringede til Emily i hendes hjem. i begyndelsen var hans stemme rolig. ”hvor kan vi mødes?” spurgte han. ”Du må være gal at ringe til mig hjemme,” sagde Emily. ”heldigvis er min mand på arbejde, og børnene er i skole. Hvorfor ringer du på den... -
Rettelse :)
ForumindlægEr der én der vil rette dette? jeg er ikke særlig god til engelsk nemlig :) State school with good conscience Next year my daughter will go to school. A thing I should look forward to. Unfortunately I am more concerned than I am anxious. Our state school isn’t good enough. Countless of cancelle... -
Hjælp til brevet=?
Forumindlægopgave er her. Jeg vil bare meget gerne hvae hjælp om jeg har fået alle oplysninger med og evt. stavefejl om det er en god brev som jeg har skrevet tak håber nogen kan hjælpe mig tak? Ten Uk er et firma, der tilbyder forskellige serviceydelser til travle familier i det sydvestlige London. Du vi... -
Kort oversættelse eng. A niveau. - Årets sidste! :)
ForumindlægJeg har et mindre stykker jeg har prøvet at oversætte til engelsk, er der nogle som gider at kigge det igennem? Det er årets sidste aflevering og jeg vil gerne gøre det godt. Hvorfor handler den 40-årige mand ikke I H&M? “mænd er det sværeste af alt. De har ikke det gen, som kvinderne har. Mænd... -
Gramatik Regler
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg sidder lige nu og forbedreder mig til en engelsk mundlig eksamen hvor jeg har fået til opgave at oversætte en tekst fra dansk til engelsk med særlig henblik på gramatiske regle på følgende sætninger: 1) Stigende salg af økologiske produkter --> Increasing sales of orga... -
Hast
ForumindlægJeg har fået en oversættelse i engelsk for men da jeg ikk er så go til engelsk vil jeg gerne ha hjælp så hvis der er nogen der vil kigge min oversættelse igennem ville jeg blive glad for skal nemlig aflevere i morgen: Den danske udgave: Jeg har lige fået et brev fra min onkel i Amerika. Han skri... -
Rette 6 korte linjer?
ForumindlægEn oversættelse fra dansk til engelsk. Oversættelsen på engelsk rettes. Ordene med "" er jeg især i tvivl om. Den danske: Stanley kom i tanke om at der ingen kaffe var i huset, og heller ingen mælk. Han måtte have kaffe, så han var nødt til at gå ud. Men turde han? Ville de stå nede... -
Abstract
ForumindlægHej SP, Jeg er i gang med at slutte mit SRP af, og har her lavet mit første udkast til et abstract. Men da jeg hverken er særlig stærk til det engelske eller til at skrive abstract, ønsker jeg gerne kommentarer og rettelser herpå. Min opgave handler om debatten om den britiske tilstedeværelse i ... -
Skifte til HF - regler for merit ?
ForumindlægJeg går p.t. i 3.g på gymnasiet, og jeg har egentlig klaret mig ganske godt igennem alle årene. Jeg er dog begyndt at overveje at skifte til HF-Enkeltfag (og dermed færdiggøre min ungdomsuddannelse næste skoleår), fordi jeg skeler en del til, at jeg tror det kan give mit gennemsnit et ekstra &q... -
stavefejl eller andre fejl?
ForumindlægHej Er der en der hurtigt vil læse mit engelsk abstract igennem, og se om de støder på nogle stavefejl, dårlige formuleringer osv.? Skal aflevere SRP imorgen, og vil gerne være sikker på at der ikke er nogle fejl. Håber der er en der vil tage sig de par minutter. Tak på forhånd! Her er... -
All the bright places
ForumindlægHar tænkt mig at skrive SRP inden for Engelsk og psykologi, problemet er at jeg har svært ved at finde en bog der er spændende samt indeholder noget materiale til psykologi.har selv læst den og synes den indeholder noget godt i forhold til noget identitetsdannelse og måske noget gruppe psykologi,... -
Hjælp til at analysere digtet "Yes Mandela - Dennis Brutus"
ForumindlægJeg er lige nu igang med SRP og skal have analyseret digtet "Yes Mandela" Jeg har valgt fagene engelsk og historie og emnet er apartheid. Jeg har problemer med at forstå digtet hvilket gør, at jeg ikke kan gå i dybden med digtet og analysere det ordenligt. Jeg ved at jeg både skal gå i... -
Abtract, er det ok?
ForumindlægHej alle.. Sidder her og er færdig med min SRP. Men jeg mangler at få styr på mit abstract. Tænkte der var nogle der ville give respons, og eventuelt fortælle hvad det mangler eller hvad det gerne måtte undgå? Mit engelsk er ikke særlig godt, så hvis nogle vil rette fejl er de meget velkomne. Me... -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
Kender i disse censorer?
ForumindlægJeg skal om i Oldtidskundskab, Engelsk og Dansk og til disse mundtligeeksaminer har jeg følgende censorer: Old C: Anne-Grete Rovbjerg-Hansen - N. Zahles Gymnasieskole Engelsk B: Asger Ødum Berg - VUC Nordsjælland Dansk A: Stig Wørmer - Sankt Annæ Gymnasium Er disse nogle i kender? Hvis ja, hv... -
hvordan skriver man en til et 10 tal??
ForumindlægHey folkens.. Jeg synes selv jeg skriver rigtig flot på engelsk... og jeg har næsten aldrig nogen grammatiske eller sproglig fejl når jeg skriver engelske stil... men alligevel får jeg kun 7?? altid... uanset hvor meget jeg gør ud af stilen...altsåå om jeg skriver den kl. 2 om natten eller bruge... -
AT - Fremlæggelse
ForumindlægHej, jeg går i 2.g og vi er i gang med vores AT-forløb. Vi skal ikke aflevere nogen synopse eller noget, vi skal kun fremlægge. Vi skulle finde nogle metoder i vores fag "biologi og engelsk", vores emne er "autisme". Vi er nået til det punkt hvor vi skal "flette" v...
