Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19961 til 19980 af 104934
-
DF og EU
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2009/Europa/Stemmesedlen/20090427104651.htm Hvilken holdning har df til eu i denne artikel? Passer det med deres holdning i dag? -
C Oversættelse. Amerika - det forjættede land.
Forumindlæghejsa. Jeg ville blive yderst tilfreds, hvis en ville bruge fem minutter på min oversættelse, inden jeg afleverer den. på forhånd tak. :-) In the years 1820-1932 more than 300.000 Danish people immigrated to America. There could be numerous reasons why young people felt tempted to leave their cou... -
Rettelse af mit debatindlæg
ForumindlægNogle der vil rette mit debatindlæg! Har gjort mig umage, så håber ikke der er mange fejl. Det haster! Tak på forhånd! »To get intoxicated is always a risky affair and drug addiction is really bad. But there are no proof that sporadic use of cannabis is bad for you. However, there is with alcoho... -
engelsk online ordbog..
ForumindlægHey, er der nogen der kender en rigtig god (gratis) dansk/engelsk online ordbog? mvh -
Ubestemt kendeord
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på når det er i ubestemt form, skal sætningen så lyde: (En bils farve) Der Farbe eines Auto ELLER Einer Farbe eines Auto -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i? -
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
mini rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min oversættelse den er på 6-7 linjer. Hvis der er så bare skriv, så sender jeg den. Tak på forhånd -
weimar forfatningen
ForumindlægHej alle sidder lige og skriver dho, og har lidt svært ved, at finde noget om hvordan Hitler han gjorde brug af paragraf 48 i weimar forfatningen, og hvad det helt præcist handlede om eller hvorfor han gjorde brug af den? Nogen der er god til Historie og kan forklare dette? -
SRP? :s hjælp til emne!?
ForumindlægHej! Vi har fået at vide allerede nu, at vi skal begynde at overveje et emne til SRP. Jeg håbede på nogle herinde måske kunne hjælpe mig? Hovedfag er engelskA eller tyskA - og så kan jeg vælge historie, samfundsfag eller dansk til. please, nogle gode ideer?? :s -
En kort sætning
ForumindlægHej ..er denne sætning rigtig oversat: jeg havde planlagt at rejse til Berlin Ich hatte nach Berlin fahren plant. -
Lektiehjælp til matematik A søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
Hvilken sætning er rigitg?
ForumindlægHej¨... Hvilken af disse to sætninger er rigitigt, hvis nogen af dem overhovedet er ;-) 1) Der Mann hat sich entschlossen, dafür das deutsche Volk zu hassen 2) Der Mann hat sich dafür entschlossen, das deutsche Volk zu hassen Tror selv, at 1'eren er den korrekte?? Tak på forhånd ;-) -
sætning
ForumindlægWir beilegen auch eine Übersicht mit die verschieden Sorte Weihnachtsbäume für Sie. Er der nogen der kan hjælpe mig med at rette denne sætning? Ordstilling osv. -
im-in
ForumindlægHvornår skal man brugen hvad? Har prøvet at google det, men der kommer intet frem. Tak på forhånd -
Henførende stedord
ForumindlægEr der nogle der kan komme med en forklaring på hvordan man skal oversætte sætninger med henførende stedord? F.eks. - bag i bogen står de oplysninger, læseren behøver. -
Ungdomsoprøret
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig, med at komme i gang med.: Problemformulering, undersøg hvordan forskellige tekster fra perioden omkring ungdomsoprøret afspejler de unge kamp. -
treårskrigen
ForumindlægHjælp!!!! Jeg er i gang med at skrive historieopgave om treårskrigen 1848-1851... Jeg ved at krigen på en måde var delt op i tre perioder.... 1. periode før våbenhvilen 2. periode våbenhvilen og 3. periode efter våbenhvilen... Men jeg kan ikke finde ud af hvornår perioderne finder sted i treårskr... -
Er den nogen, der kan rette 3 linjer?
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette de 3 linjer(oversat til dansk) om det er rigtigt? Meine Herzallerliebste, ich bin Tausende von Meilen gegangen. Ich habe Flüsse überquert, Berge versetzt. Ich habe gelitten, Qualen über mich ergehen lassen. Ich bin der Versuchung widerstanden und ich bin der ...
