Matematik

Matematik hjælp tilbydes!

25. september 2012 af Kubra92 (Slettet)
Har du ikke knækket koden til hvordan du opnår en højere karakter i faget matematik? - så har du muligheden nu!

Jeg kan nemlig tilbyde undervisning/lektiehjælp inden for dette fag på alle niveau fra folkeskole niveau til gymnasie niveau ( matematik på C-, B-, A-niveau)
Jeg er en 20-årig pige med anden etnisk baggrund, som er blevet student i år. Jeg har haft matematik på A- niveau og har afsluttet faget med et 12- tal i skriftlig og i mundtlig faglighed. Jeg nyder at fordybe mig i matematikkens verden. Jeg holder af at løse matematik opgaver og ikke mindst bevise adskillige matematiske sætninger.

Hvis du er interesseret i at forbedre dine matematiske evner, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Jeg vil tilrettelægge et kursusforløb lige nøjagtig for dig ved at tilbyde en gratis test. Udfra testen vil jeg kunne koordinere den mest optimale undervisnings forløb.
Hvis du hellere vil have lektiehjælp til dine hjemmeopgaver osv. frem for et undervisningsforløb, skal vi nok strikke et program sammen.

Bedste hilsner

Kübra kilic

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. september 2012 af Andersen11 (Slettet)

Der er vist endnu en kode at knække blot ved at forsøge at læse indholdet her. Overvej at benytte æ, ø og å og ü næste gang.


Svar #2
25. september 2012 af Kubra92 (Slettet)

Ups- der er vidt sket en teknisk fejl..
Jeg ved ikke hvorfor den udmærket tekst er blevet omskrevet til en kryptisk version.
Jeg vil ændre teksten hurtigst muligt, således at den bliver læseligt :-)
Tusind tak fordi du har skrevet en bemærkning!

Brugbart svar (0)

Svar #3
25. september 2012 af LLLLLLLLLLLLLLLL

Jeg forstår slet ikke, hvad der står.


Brugbart svar (0)

Svar #4
25. september 2012 af tusindtakforhjælpen (Slettet)

KAn du hjælpe mig med dette spørgsmål? 

 

7/x-  (-4x-2 )/3= ((4x(x+2)+21)/3x)-2

 

På forhånd tak, 


Svar #5
25. september 2012 af Kubra92 (Slettet)

Jeg prøver igen at skrive teksten med det håb at den virker denne gang:

Har du ikke knækket koden til hvordan du opnår en højere karakter i faget matematik? - så har du muligheden nu!

Jeg kan nemlig tilbyde undervisning/lektiehjælp inden for dette fag på alle niveau fra folkeskole niveau til gymnasie niveau ( matematik på C-, B-, A-niveau) 
Jeg er en 20-årig pige med anden etnisk baggrund, som er blevet student i år. Jeg har haft matematik på A- niveau og har afsluttet faget med et 12- tal i skriftlig og i mundtlig faglighed. Jeg nyder at fordybe mig i matematikkens verden. Jeg holder af at løse matematik opgaver og ikke mindst bevise adskillige matematiske sætninger. 

Hvis du er interesseret i at forbedre dine matematiske evner, er du meget velkommen til at kontakte mig. 
Jeg vil tilrettelægge et kursusforløb lige nøjagtig for dig ved at tilbyde en gratis test. Udfra testen vil jeg kunne koordinere den mest optimale undervisnings forløb. 
Hvis du hellere vil have lektiehjælp til dine hjemmeopgaver osv. frem for et undervisningsforløb, skal vi nok strikke et program sammen.
Time prisen er efter aftale. 

Min email adresse er: 

[email protected]

Bedste hilsner

Kübra kilic

Svar #6
25. september 2012 af Kubra92 (Slettet)

Har du ikke knaekket koden til hvordan du opnaar en hoejere karakter i faget matematik? - så har du muligheden nu!

Jeg kan nemlig tilbyde undervisning/lektiehjaelp inden for dette fag på alle niveau fra folkeskole niveau til gymnasie niveau ( matematik på C-, B-, A-niveau) 
Jeg er en 20-aarig pige med anden etnisk baggrund, som er blevet student i år. Jeg har haft matematik på A- niveau og har afsluttet faget med et 12- tal i skriftlig og i mundtlig faglighed. Jeg nyder at fordybe mig i matematikkens verden. Jeg holder af at løse matematik opgaver og ikke mindst bevise adskillige matematiske saetninger. 

Hvis du er interesseret i at forbedre dine matematiske evner, er du meget velkommen til at kontakte mig. 
Jeg vil tilrettelaegge et kursus forloeb noejagtig for dig ved at tilbyde en gratis test. Udfra testen vil jeg kunne koordinere den mest optimale undervisnings forløb. 
Hvis du hellere vil have lektiehjaelp til dine hjemmeopgaver osv. frem for et undervisningsforloeb, skal vi nok strikke et program sammen.
Time prisen er efter aftale. 

Min email adresse er: 

[email protected]

Bedste hilsner


Kubra kilic

Svar #7
25. september 2012 af Kubra92 (Slettet)

Jeg ved ikke hvad dette problem skyldes, men hver gang Jeg skriver et indlaeg, staar der på hjemmesiden, at det er mislykkedes.

Brugbart svar (0)

Svar #8
25. september 2012 af tomersej (Slettet)

Hvordan regner man a og b ud?
K=ax+b
K: 2300
x: distance manden kan løbe(målt i meter)


Brugbart svar (0)

Svar #9
25. september 2012 af Andersen11 (Slettet)

#4, #8

Opret jeres egne tråde i stedet for at bryde ind i en fremmed tråd.


Skriv et svar til: Matematik hjælp tilbydes!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.