Dansk

FSA Hvordan gik det for jer (2)

06. maj 2014 af Karennnn (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hvilket emne valgte I? Og hvordan gik det? Syntes I, det var nogle gode emner?

Jeg skrev om den der med en succesoplevelse, og jeg kan ikke helt finde ud af, om den blev god nok!


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. maj 2014 af Brugernavn34 (Slettet)

Hej!
Jeg havde forventet, at der var et essay, og det var der uheldigvis ikke. Jeg tror, det gik ok. Jeg valgte klummen om intolerance.  :-)


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. maj 2014 af AnnaDD (Slettet)

Jeg valgte reportagen om Nørreport Station. Det gik ok, men synes, at emnerne var lidt skuffende :-( Jeg havde også håbet på et essay eller noget mere inden for refleksions genren... Synes meget af det, var journalistik :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. maj 2014 af Bimsebusse (Slettet)

Hej med jer!

Jeg blev ret overrasket over at der hverken var essay, nyhedsartikel eller kommentar. Jeg valge selv debatinlægget :) Jeg synes selv, det gik ret godt, men jeg er bange for, at den minder for meget om en kommentar. :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. maj 2014 af ohwell (Slettet)

Jeg valgte novellen, og synes selv at det gik fint. :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. maj 2014 af AnnaStuckert (Slettet)

Personligt synes jeg, at det gik godt. :-)

Jeg valgte nr. 6, brevet til den ældre generation, man da jeg ALDRIG før har skrevet et brev som stil, var det bestemt et sats. 

Jeg synes at det var nogle gode opgaver, trods at det primært var forskellige former for artikler, var de meget subjektive, med nogle brugbare emner, der kunne reflekteres over!


Brugbart svar (0)

Svar #6
06. maj 2014 af Neesau

Havde virkelig håbet på der var et essay eller en slags artikel, men desværre. Så jeg valgte egentlig at udfordre min svage side, og skrive en novelle, og jeg tror den blev rimelig god! :-)


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. maj 2014 af hassanole

Hey kan jeg spørge et spørgsmål

Brugbart svar (0)

Svar #8
06. maj 2014 af hassanole

. Jeg skulle spørge vedrørende min ven, han var lidt forvirret over novellen "skal jeg gå med ind?" Skulle man skrive videre fra Tekstuddraget eller skal man skrive hvad der er sket før Tekstuddraget?

Brugbart svar (0)

Svar #9
07. maj 2014 af Andersen11 (Slettet)

#8

Det spørgsmål har du jo allerede kørende i en anden tråd https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1476664 , hvor du har fået flere svar.


Brugbart svar (0)

Svar #10
07. maj 2014 af Neesau

#8 . Jeg skulle spørge vedrørende min ven, han var lidt forvirret over novellen "skal jeg gå med ind?" Skulle man skrive videre fra Tekstuddraget eller skal man skrive hvad der er sket før Tekstuddraget?

Man skulle skrive hvad der var sket forrud tekstuddraget, altså hvad der var sket før :-)


Brugbart svar (0)

Svar #11
07. maj 2014 af heid4621 (Slettet)

#1

Hej!
Jeg havde forventet, at der var et essay, og det var der uheldigvis ikke. Jeg tror, det gik ok. Jeg valgte klummen om intolerance.  :-)

Jeg havde også håbet på et essay! ="#U/#"!U/!/("/()#/!)(=!(=)#((/#)("?!?


Skriv et svar til: FSA Hvordan gik det for jer (2)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.