Dansk

Rettelse

08. maj 2014 af xamza1608 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Vil du være sød at finde fejlen i denne tekst.

Det var ikke sjovt.
Det var en varm dag, med let vind. Vi sad i Bussen og småsnakkede. Peter sagde at han havde fundet en joke, som var den sjoveste joke i hele verden, og jeg spurgte om han ikke kunne sige denne joke til mig. Han sagde at han ikke gad at sige det nu, og at han ville gemme den til en passende tidspunkt. Jeg svarede ikke men så ud af vinduets spejlingen af den orange bus. Vi skulle til klubben.
Da vi gik ud af bussen skulle vi over til klubben og vi skulle gå noget lang for at komme der over. jeg spugerte endnu engang Peter om at han ikke kunne sige denne joke til mig. Han svarede nej og han at han ville gemme den til en passende tidspunkt. Da vi gik ind i klubben gik vi over til bordet med bordtennis og spillede. Jeg var ikke særlig god til spillet men det jeg var alligevel bedre end Peter og det er altid en trøst. Efter spillet gik vi ud fra klubben og over til kiosken som lige om hjørnet.

Brugbart svar (0)

Svar #1
09. maj 2014 af mia98 (Slettet)

Det var ikke sjovt (hvis det er overskriften, så skal der ikke være punktum)

Det var en varm dag med let vind. Vi sad i Bussen og småsnakkede. Peter sagde, at han havde fundet en joke, som var den sjoveste joke i hele verden. Jeg spurgte ham, om han ville fortælle denne joke til mig. Han sagde, at han ikke gad at sige det nu, og at han ville gemme den til et passende tidspunkt. Jeg svarede ikke, men så ud af vinduets spejlingen af den orange bus. Vi skulle til klubben. Da vi gik ud af bussen, skulle vi over til klubben, og vi skulle gå langt for at komme der over. Jeg spurgte endnu en gang Peter, om han ville fortælle denne joke til mig. Han svarede nej, og at han ville gemme den til et passende tidspunkt. Da vi gik ind i klubben, gik vi over til bordtennis bordet og spillede. Jeg var ikke særlig god til spillet, men jeg var alligevel bedre end Peter, og det er altid en trøst. Efter spillet gik vi ud fra klubben og over til kiosken, som lå lige om hjørnet.

Brugbart svar (0)

Svar #2
09. maj 2014 af mia98 (Slettet)

Det er nogenlunde sådan jeg vil skrive det. Det der er markeret med gul forstår jeg ikke helt :)

Skriv et svar til: Rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.