Dansk
Forskel på punk og pop?
Hej
Hvad er egentlig forskellen på punk og pop? Jeg har søgt, men kan ikke finde så meget til pop? Jeg har læst, at Strunge gik ind for punkt, men ikke pop, så derfor er jeg interesseret i, hvadd forskellen på de to er :-D
Svar #1
08. juni 2014 af Ganymedes
Undskyld, burde det spørgsmål ikke nærmere ligge ind under musik? Ved mindre to hentyder til selve pop- og punkkulturen?
Svar #3
08. juni 2014 af Stygotius (Slettet)
Pop er det hjernetomme lort man hælder i hovedet på folk ved Melodi Grand Prix og dansktop"koncerter".
Det drejer sig ikke om musik men kun om at hive så mange penge som muligt op af folks lommer på den kortest mulige tid -uden at de opdager at de er blevet taget ved næsen.
Svar #4
Ja, hun har jo netop skrevet at spørgsmålet var rettet mod "kultur", du har lige svaret på et ikke eksisterende spørgsmål? Selve musikgenren "pop" har ikke nødvendigvis noget at gøre med popkulturen.
Svar #6
Nej, popkultur har ikke nødvendigvis noget med musik at gøre. Popkultur betyder "populær kultur", dvs kultur som mange folk købe eller dyrke, eksempelvis Justin Bieber eller Coca Cola ovs.
Svar #7
08. juni 2014 af Stygotius (Slettet)
Justin Bieber HA HA HA HA HA
Til lykke med din "smag".med drenge i forsinket pubertet.
Skriv et svar til: Forskel på punk og pop?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.