Køb og Salg

Søger bøger til sygeplejerske uddannelsen

04. august 2014 af christinakj (Slettet)

Hej, jeg søger nogle bøger til sygeplejerskeuddannelsen modul 1 :-)

Det drejer sig om disse bøger:

- Sygeplejens grundlæggende principper, 7. udgave, Henderson, V. & ICN, 2012. København: Dansk sygeplejeråd (videnskabsbaseret).

- Studiehåndbogen - for studiestartere på videregående uddannelser, 2. udg., Jørgensen, P.S, Rienecker L., 2011. København: samfundslitteratur (lærebog).

- Anatomi og fysiologi: Hånden på hjertet, Nielsen, O & Bojsen-Møller, M., 2012. Kbh.: Munksgaard Danmark (lærebog).

- Biokemi og genetik, 5. udg., Nielsen, O. & Springborg, A., 2011. Nyt nordisk forlag Arnold Busck, København, (lærebog).

- Basisbog i sygepleje krop og velvære, 2. udg., Suhr, L. & Winther, B. red., 2011. Kbh.: Munksgaard Danmark (lærebog). 

Håber nogen kan hjælpe mig.. I kan eventuelt kontakte mig over mail, og mailadressen er: 
[email protected]

Hilsen Christina :-)  


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. august 2014 af JEEJ2008

Hej Christina,

Har du prøvet på pensum.dk? Og evt. kan det være der er en facebook side for netop køb/salg af bøger til den uddannelse.

Før du køber bøger så vær helt sikker på det er dem du skal bruge. Nogle udd. steder opdaterer nemlig ikke deres hjemmesider før i nærheden af studiestart. Og der kan altså være ændringer i pensum :)

MVH.


Skriv et svar til: Søger bøger til sygeplejerske uddannelsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.