Dansk

Analyse af novelle

04. september 2014 af chamil (Slettet) - Niveau: C-niveau
Nogle som vil lave en opgave for mig, på ca 800-1000 ord. Selvfølgelig mod betaling.

Brugbart svar (0)

Svar #1
04. september 2014 af Stygotius (Slettet)

Det kan jeg godt, men så bliver det sådan at du skal læse en novelle og analysere  den v.hj.a  en oversigt jeg har lavet til det brug.

Du kan skrive til mig på  [email protected]

Svar #2
04. september 2014 af chamil (Slettet)

Jeg har sendt dig en mail :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
04. september 2014 af Hansihh (Slettet)

Jeg vil lige understrege, at det vil ikke vil nytte noget at have andre lave en opgave for dig, senere i året vil du sikkert skrive en igen, og igen, men hvad gør du så når du er i 3.g og skal skrive 20sider? I sidste ende er det dit valg, samt dit ansvar.

Brugbart svar (0)

Svar #4
04. september 2014 af Ganymedes

Hvis hun vælger at modtage hjælpen fra Stygotius, vil hun i sidste ende være den, der skriver ogaven. Men bare ud fra et skema, som er lavet.

Brugbart svar (0)

Svar #5

Ja, det var præcis det jeg mente med det, -omend det drejer sig om lidt mere end bare et kort skema.

Jeg ville ikke drømme om at lave hendes opgave for hende.

Brugbart svar (0)

Svar #6
04. september 2014 af Metinundmartin (Slettet)

"ekstrem stilladsering", som det hedder nu til dags...

Brugbart svar (0)

Svar #7

# 6

???????????

Brugbart svar (0)

Svar #8

Et af de nyeste "tiltag" inden for skriveundervisningen for at få de svageste elever igennem. Behøver jeg at sige, at det hænger sammen med taxameterordningen?

Læs fx her

https://www.preventingdropout.com/files/PDF-FILER-PD/Projektbeskrivelser/PJB_sproglig_udvikling_stilladsering_skriftlighed-MI-2012-11-06.pdf

Brugbart svar (0)

Svar #9

Nååh, -da jeg gik i gymnasiet, var der nogle der docerede: "Èn hovedsætning, -to bisætninger  -  én hovedsætning, -to bisætninger,  -én hovedsætning, -to bisætninger."

Er det meget kættersk at stille spørgsmålstegn ved det fornuftige i for enhver pris at hive nogle op ved hårene til et gymnasium, de måske slet ikke hører hjemme i ??

Brugbart svar (0)

Svar #10

Er det meget kættersk at stille spørgsmålstegn ved det fornuftige i for enhver pris at hive nogle op ved hårene til et gymnasium, de måske slet ikke hører hjemme i ??

Nej, men når de først er på gymnasiet, er det jo, set fra et skoleperspektiv, fornuftigt at sørge for, at de gennemfører. Jeg kender ikke de helt aktuelle tal, men det drejer sig om ca. 70.000 kr. pr. elev pr. år, plus ca. 15.000 kr. færdiggørelsestakst. Altså over 200.000 kr. pr. studenterhue, selv om hovedet måske ikke fylder den helt ud.

Brugbart svar (0)

Svar #11

He-he, was für ein Witzbold !!

Skriv et svar til: Analyse af novelle

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.