Tysk

Hvor kan jeg lære tysk mudtligt på kort tid?

08. september 2014 af victoriakj (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg har fået en fantastisk mulighed for at komme til Berlin for en tid. Problemet er at jeg skal lære tysk før jeg kan komme afsted. Det behøver ikke være på universitetsniveau, eller grammatisk korrekt eller noget. Jeg skal bare kunne formulere og forstå noget tysk.

Så er der nogen der kender en god og hurtig måde hvorpå jeg kan lære tysk? som sagt behøver det ikke være grammatisk korrekt eller noget, bare jeg kan tale og forstå noget.

Smid gerne links hvis I har nogen.

Det skal siges at jeg aldrig har haft tysk i skolen, har dog prøvet lidt selv at lære på nettet osv, så kan nogle få ord, og har været meget i tyskland på ferier osv, så har nok en del liggende inde bagerst hjernen... ;)

Brugbart svar (0)

Svar #1
08. september 2014 af MaibritG

Mit bud vil være nogle aftenkurser eller via VUC.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit

Svar #2
08. september 2014 af victoriakj (Slettet)

Jeg ville foretrække online og gratis, da jeg i forvejen har rigeligt med skole, arbejde osv :) men tak, vil have det i tankerne hvis jeg ikke kan finde andet.

Brugbart svar (0)

Svar #3
08. september 2014 af Stygotius (Slettet)

På biblioteket kan du låne nogle interaktive tyskkurser på DVD. På dem kan du se og høre tyskere sige "god dag" og "farvel", -"hvordan går det", "hvad er klokken"  og lignende dagligdags ting.

Spørg en bibliotekar.

Skriv et svar til: Hvor kan jeg lære tysk mudtligt på kort tid?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.