Tysk

Oversættelse til let tysk

13. september 2014 af kanduhjælpe (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Simone mødtes med hendes ven Florian. Florian skulle hen til Rudolf som var hans ven og købe stoffer så Simone ville med. Men der de så tog hjem til Horst og tog pillerne skete der noget forfærdeligt. Simone tog først en halv pille men hun kunne ikke føle noget så hun tog to mere. Pludseligt fik hun det dårligt og kunne ikke få luft så Florian ringede til vagtlægen og så kom Simone på sygehuset, hendes forældre kom men moren skulle hente bedstemoren på banegården juleaften og køre hende hjem så hun kunne passe Simones søskende. Bedstemoen og børnene hyggede sig, de pakkede gaver op og sang. Florian var taget hjem og var igang med at skrive et kærlighedsdigt til Simone. Kl 00:30 kom forældrene hjem og de fortalte at Simone ikke længere er vågen.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. september 2014 af Ciceo (Slettet)

Hej Hatesschool

Studieportalen er ment til at hjælpe dig med lektierne og IKKE lave lektierne for dig :-)


Svar #2
13. september 2014 af kanduhjælpe (Slettet)

Jeg bruger heller ikke alt det der er blevet skrevet jeg bruger nogle ord og sætninger til noget nyt jeg laver :)

Brugbart svar (0)

Svar #3
14. september 2014 af Stygotius

Det du er ude i, er ren svindel.


Skriv et svar til: Oversættelse til let tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.