Tysk

Rettelse

23. september 2014 af snilo (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej 

Er der en som gerne vil læse min tysk stil igennem og rette/markere den for eventuelle fejl? Sender den gerne i en besked, hvis der en venlig sjæl, som vil kigge på den :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. september 2014 af Stygotius

Hvorfor ikke lægge den ind her ?


Svar #2
23. september 2014 af snilo (Slettet)

Fordi jeg ikke vil have, at den bliver offentliggjort? 


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. september 2014 af Stygotius

Næ, snyd er det jo ikke rart at blive taget i.


Svar #4
23. september 2014 af snilo (Slettet)

Denne side er til at få lektiehjælp. Jeg søger hjælp til en tysk stil - længere er den ikke. Dette er på ingen måde snyd. Jeg beder dig ikke om at sende mig en færdigrettet stil tilbage? - Jeg har endda bemærket, at du ofte er klar med spydige kommentarer, som overhovedet ikke er til nogen hjælp. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
23. september 2014 af MiHNDH (Slettet)

Du hast Post.


Brugbart svar (0)

Svar #6
23. september 2014 af Stygotius

Nej, Camilla Larsen, det du søger, er ikke hjælp, men at aflevere andres arbejde.

Det kan næppe benægtes at denne CamillaLarsen1 vil skjule for sin lærer at hun ikke selv har lavet sin stil.

Hun er naturligvis sur over at det blev afsløret.


Svar #7
23. september 2014 af snilo (Slettet)

Og du har naturligvis ikke andet at tage dig til. Jeg afleverer ikke andres arbejde - det er min stil og mine formuleringer. Ifølge min optik er det ikke snyd at få en til at markere evt. rette fejlene med en forklaring - som man øvrigt også kan få en tysklærer i skolens lektiecafe til at gøre. Det er da heller ikke snyd, at spørge om hjælp til en matematikopgave, hvorefter man får en step-by-step vejledning til, hvordan man løser den. På samme vis ser jeg dette som en vejledning/hjælp.

Brugbart svar (0)

Svar #8
23. september 2014 af Stygotius

Hvis du mener at det du laver, er helt i orden, hvorfor vil du så ikke have at din lærer opdager det ??


Skriv et svar til: Rettelse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.