Tysk
Hjælp til rettelse
Hej jeg skal fremlægge om denne vedhæftede tekst på tirsdag, og har fundet det vigtigeste i teksten, synes dog ikke rigtig jeg kan nævne flere ting? Men på den anden side synes jeg også fremlæggelsen bliver meget kort, da vi er to om den.. Forslag til hvad man ellers kan nævne fra den vedhæftede fil? Jeg har også brug for hjælp til at få rettet nedestående, da der helst ikke må være nogle grammatiske fejl eller lign. og jeg er meget elendig til tysk.
På forhånd tak!
Im der Text Rahn Schießt, Interviewer Gerd Weinreich, Rebecca Rahn. Rebecca Rahn ist der Enkel von Helmut Rahn. Helmut Rahn, deutscher Fußballspieler und er attackierte in der westdeutschen Nationalmannschaft. Dieses Interview ist mit zu beschreiben, wenn er mit war, bis das Gold bei der Weltmeisterschaft 1954 in der Schweiz gegen Ungarn, das Spiel endete mit 3: 2 gewinnen.
im Interview erwähnt sie, dass sie denkt, der Film 'Das Wunder von Bern' ein guter Film ist, sondern dass sie denkt, dass es schade ist, dass es nicht so realistisch mit ihrem Großvater. Im Film ist er nur als eine frohe und festliche Parteien gesehen, aber in Wirklichkeit war er auch ein guter Familienvater. Es erwähnt sie, wenn er zu diesem Zeitpunkt fast Vater geworden war.
'Das Wunder von Bern' wird auch die zweite Geburtsstunde der Bundesrepublik genannt Nach dem Krieg Deutschland war sehr geteilter Meinung, aber wenn Deutschland die Weltmeisterschaft gewann, wurden Deutschland wieder vereinigt. Es gab auch der Nation ein Vertrauen wieder und es war dann auch als deutscher stolz.
Svar #1
30. november 2014 af Stygotius (Slettet)
Dert er jo ikke hjælp du vil have, men at nogen gør din tekst rigtig for dig.
Skal vi sende det direkte til din lærer eller vil du selv have den først ??
Det er nok ikke så mærkeligt at du er elendig til tysk hvis du altid har "arbejdet" på denne måde.
Skriv et svar til: Hjælp til rettelse
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.