Matematik
En lidt forsinket deling.. men alligevel
27. december 2014 af
Matematikøkonomen (Slettet)
-
Niveau: A-niveau
Jeg håber, I alle har haft en





Jeg så den her i sidste uge på nettet, og jeg kunne ikke lige få den delt der, men det har jeg nu.
Jeg håber, I alle har haft en glædelig jul :-)
Mvh. Caspar
Svar #2
27. december 2014 af Matematikøkonomen (Slettet)
#1
Hej Torben.
Mange tak og lad os håbe det :-)
Skriv et svar til: En lidt forsinket deling.. men alligevel
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.

