Dansk

Skal jeg rette din stil?

17. februar 2015 af rikkelarsen2 (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej.

Jeg har efterhånden rettet en del stile her på studieportalen. Det er heller intet problem, jeg vil med glæde gøre det. Men istedet for alt det pladder, med at vedhæfte arkiv, kommentare hist og pist, så har jeg opretten en email, udelukkende, af brug til at rette stile osv. Så sidder du derhjemme, og måske ikke lige har mulighed for hjælpen. Så send mig din stil på email; [email protected], så giver jeg dig svar inden for 24 timer :). Jeg ''retter'' ikke på den måde stilen. Giver en kommentar med op vejen, skriver hvad jeg mener skal væk + det gode ved den + en karakter, som jeg mener, er den rette. Kort sagt. Ligesom jeres lærer ville have gjort det :).

OBS. Retter kun dansk- alle niveauer.

OBS. Mailadressen er KUN til stile. Ikke andet! Så hvis i har yderligere spørgsmål bedes du skrive herinde (studieportalen.dk).

Mange hilsner Rikke.

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. februar 2015 af rakijovic

Hej

Jeg har efterhånden rettet en del stile her på Studieportalen. Det er heller intet problem; jeg vil med glæde gøre det. Men i stedet for alt det pladder, med at vedhæfte arkiv, og kommentarer hist og pist, så har jeg opretten oprettet en emailadresse, udelukkende, af til brug til for at rette stile osv. Så sidder du derhjemme, og måske ikke lige har mulighed for hjælpen, så send mig din stil på email; [email protected], så giver jeg dig svar inden for 24 timer :). Jeg ''retter'' ikke på den måde stilen. Jeg giver en kommentar med op vejen, skriver hvad jeg mener skal væk + det gode ved den + en karakter(,) som jeg mener, er den rette. Kort sagt: ligesom jeres lærer ville have gjort det :).

OBS. Jeg retter kun dansk alle niveauer.

OBS. Mailadressen er KUN til stile. Ikke andet! Så hvis I har yderligere spørgsmål bedes du [Kan vi bestemme os? I eller du?] skrive herinde (studieportalen.dk).

Mange hilsner

Rikke

(Suk. Hvem vogter selve vogterne ...?)

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 

Brugbart svar (0)

Svar #2
04. november 2015 af nathanya1d (Slettet)

Ja jeg sender min stil, retter du den så? :)

Brugbart svar (1)

Svar #3
29. april 2019 af MandenMedMangeHatte

Man undrer sig over hvordan en person, der knapt nok kan skrive en korrekt sætning på dansk, kan overvurdere sine egne evner så meget. Ikke nok med det, så mangler vedkommende anstændigheden til at tage opslaget ned efter en fuldstændig latterliggørelse af en "rigtig ekspert".

Hvis Studieportalens brugere virkelig repræsenterer Danmarks ungdom så ser det sort ud.

Skriv et svar til: Skal jeg rette din stil?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.