Almen studieforberedelse (AT)

Nazistisk propaganda - muligheder og begrænsninger

01. juni 2015 af Malaj (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej!
Jeg sidder og forbereder mig til AT-eksamen i emnet "Kommunikation - muligheder og begrænsninger". Min problemformulering lyder: "Hvilken rolle spillede antisemitisk propaganda som kommunikationsform under det nazistiske styre?". Jeg har fint styr på emnet og min synopsis, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal sikre mig, at jeg kommer omkring muligheder og begrænsninger ift. mit emne. 

Som jeg forstår det, skal jeg undersøge hvilke muligheder og begrænsninger den nazistiske propaganda havde. Jeg har noteret mig nogle ting, men er stadig lidt i tvivl om, hvorvidt det er godt nok. Netop derfor kan jeg godt bruge jeres hjælp til lidt inspiration. Muligheder og begrænsninger ift. nazistisk propaganda??

Tak på forhånd :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juni 2015 af Nay

Hej Malaj!
Min gruppe og jeg har helt det samme emne som dig, og vi har også svært ved at finde ud af hvilke begrænsninger der er i forhold til emnet. Har du nogle eksempler på, hvad der eventuelt kunne være af begrænsninger?

Mvh Jahnay


Brugbart svar (0)

Svar #2
19. august 2015 af svante19 (Slettet)

Sidder ligesom jer med samme opgave og ville høre om hvad i kom frem til?


Skriv et svar til: Nazistisk propaganda - muligheder og begrænsninger

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.