Matematik
hvordan isoleres x når man har ln(x)?
02. juni 2015 af
erinaa (Slettet)
-
Niveau: A-niveau
Hej. mit spørgsmål er foholdsvist simpelt. hvordan isoleres x hvis man har:
ln(x)=11
jeg tænker selv x = e^11
er dette rigtigt?
tak på forhånd
Skriv et svar til: hvordan isoleres x når man har ln(x)?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.

