Matematik
Aktier gevinst eller tab ?
10. november 2015 af
Salaiyang (Slettet)
-
Niveau: C-niveau
Hej, jeg har en opgave det lyder sådan. Der er købt et aktie for 100.000 kr. til kurs 98,94 i uge 1, og kursen stiger i uge 2 til 99,1 og falder igen i uge 3 til 97,55. Hvad er gevinst eller tab efter uge 3 ?
Hjælp!
Skriv et svar til: Aktier gevinst eller tab ?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
