Matematik

3d graf i mathcad

16. november 2015 af nejvelda - Niveau: Universitet/Videregående

Hej

Er der nogen, der ved, hvordan man tegner grafen for z=ln(x) i mathcad?

Jeg skal nemlig plotte to graffer ind. y=-x^2/4+4 kan jeg nemlig godt tegne ind. er der nogen af jer, der har mathcad og evt. kan prøve at tjekke for mig? Jeg kan ikke se hvad problemet er.

På forhånd tak!


Skriv et svar til: 3d graf i mathcad

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.