Matematik
3d graf i mathcad
16. november 2015 af
nejvelda
-
Niveau: Universitet/Videregående
Hej
Er der nogen, der ved, hvordan man tegner grafen for z=ln(x) i mathcad?
Jeg skal nemlig plotte to graffer ind. y=-x^2/4+4 kan jeg nemlig godt tegne ind. er der nogen af jer, der har mathcad og evt. kan prøve at tjekke for mig? Jeg kan ikke se hvad problemet er.
På forhånd tak!
Skriv et svar til: 3d graf i mathcad
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
