Dansk
Hvad tror i jeg vil få for denne FSA stil?(karakter)
Var der et eller andet det stod i vejen. Jeg viste ikke hvad det var men det så ud som
det var en person der stod ude på vejen og skulle blevet kørt ned. Så jeg tænkte at
hvis jeg nu hjalp denne her person kunne jeg finde ud af. Hvor hun bordet så kunne
jeg kører person hjem. Jeg kørte langsom frem til person, og så det var en pige hun
havde ikke tøj på så jeg ringet til min venner og sagde "jeg kan ikke hente jer Idag.
Tag en bus eller et tog for at komme hjem undskyld men jeg skal noget vigtigt, vi ses
drenge" da jeg lukket telefon gav jeg min frakke på så hun ikke fyrste jeg tog hende i
min bil og sagde "hvor bor du hende" hun sagde at jeg er farevildt jeg kunne ikke
finde hjem". Så kørte jeg hende hjem hos mig og det tog et stykke tid for at komme
frem men da jeg nu kom frem til min hus og gik ud fra bilen og åbent døren fra bilen
og tog hende ud fra bilen og kig hen til min dør og åbent døren jeg tog hen timingen
soveværelse og lage hende ned og lad dynen på hende jeg kig langsom ud fordi hun
skulle sove jeg lukket døren langsomt og kig hen til min egen sove værelse og sov da
det var morgen kig jeg ud for at købe noget tøj til hende jeg kørte til Fisketorvet for at
finde en dame butik jeg købet alt næsten da jeg kom hjem og parket min bil åbent jeg
døren og kig ind jeg kig ind til hende og åbnet døren langsom får at kigge ind om
hun stadig sov da jeg åbent og kigget om hun sov kig jeg langsomt ind får at ligge
tingene og gå ud igen for at lave morgen mad til hende da jeg vente til at hun kom ud
så spurgt hun om "hvorfor er jeg her, og hvordan er jeg komet her og hvem er du
endelig" "du fyrste ud på vejen så jeg tog der her inden i mit hus for at helbrede dig
og jeg købte også tøj til dig så du kunne holde varmen og forresten jeg fik ikke dit
navn" " når jeg hedder Julie og du hedder Ali Mehmet Ali og det her er mit hus... Da
der nu gik 4 år var vi gift vi havde 4 børn 2 piger og 2 drenge som ligner mig og
Julie.....
Svar #2
18. november 2015 af Jegvedingenting
Måske et lille 4-tal, men mit gæt er snarere et 02, hvis stilen du har der er i dens fulde længde.
Svar #3
19. november 2015 af jp0000 (Slettet)
Hvis du retter grammatik og tegnsætning, har du en rigtig god stil. Såfremt du ikke gør det, vil du nok få 4-7.
Svar #4
19. november 2015 af Egh0lm (Slettet)
Lær at formulere dig bedre sprogligt, og brug et varieret sprog. Så ville du nok kunne trække en 4 -7 i land. Se også på grammatik og tegnsætning.
Svar #5
19. november 2015 af jp0000 (Slettet)
Enig med #4. Du har et fint sprog - dog med væsentlige fejl og mangler.
Svar #6
19. november 2015 af sopieccc (Slettet)
hvis jeg skulle give dig en karakter ville jeg give dig 02 for denne stil.
dog god handling
Svar #7
19. november 2015 af OliverHviid
02 - der er alt for mange grammatiske fejl til at den kan komme højere op. Desuden er den relativ kort.
Skriv et svar til: Hvad tror i jeg vil få for denne FSA stil?(karakter)
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.