Generelt

Er Uddannelsesparat = egnet til gymnasiet

04. december 2015 af Etudiante (Slettet)

Hej. 

Idag fik jeg min halvårskarakter i 9 klasse efter terminsprøverne. Og sidst jeg var til skolehjemsamtale (før terminsprøverne begyndte) sagde min dansk lærer at hun ikke ville egne mig til gymnasiet fordi hun mener jeg ikke er fagligt nok, men min matematik lærer sagde ja. 

så idag da jeg gik  ind på optagelse.dk,  så  jeg at hun ved Vurdering af Gymnasial parathedsvurdering har skrevet Uddannelsesparat. Vil det så sige at jeg er egnet til gymnasiet.

fordi sidste samtale sagde hun : Umiddelbart ville jeg ikke erklære dig uddannelsesparat fordi du ikke er fagligt nok selvom du har fået et pænt 10 tal i din første stil. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. december 2015 af LukasNis (Slettet)

Jeg kender en del der har sagt at det næsten er umuligt at følge med på STX hvis dit snit er 4 eller under. Men 10 i dansk lyder, som om du er faglig dygtig nok til det. 

Jeg tror du skal spørge din lærer igen, så hun kan give en klar forklaring på, hvorfor du ikke skulle være egnet til STX.


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. december 2015 af Annaholm232 (Slettet)

Hej. 

Hvis der står, at du er uddannelsesparat på optagelse.dk, er du egnet til gymnasiet. Det samme skete for os for nogle dage siden, så ja det er du :-)


Svar #3
05. december 2015 af Etudiante (Slettet)

Tak skal i have, fordi i gerne ville svare 


Skriv et svar til: Er Uddannelsesparat = egnet til gymnasiet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.