Dansk

Nogen der vil rette en tekst???

03. marts 2016 af jakob0 (Slettet)

Hej,

Har du tid til at rette noget for mig. Du skal bare gøre det mere grammatisk korrekt, og få teksten til at lyde bedre og mere voksenagtig (altså hvis du forstår havd jeg mener) :-) Bare rolig det tager højst 5 min.

Vil helst sende den over privat beskeder.

Tak på forhånd

Brugbart svar (1)

Svar #1
03. marts 2016 af OliverHviid

Hvis din lærer skal være i stand til at bedømme din aktuelle faglige præstation, så nytter det ikke noget, at folk herinde bare fjerner alle dine fejl. Aflevér din egen opgave, og lær af dine fejl. 

Svar #2
03. marts 2016 af jakob0 (Slettet)

øhmm. bare lige så du ved det så er det ikke en opgave eller en stil hvor min lærer skal bedømme mig. Det er bare en dagbog som jeg skal skrive, men jeg vil gerne have at den lyder bedre...

Brugbart svar (0)

Svar #3
04. marts 2016 af MHR1993 (Slettet)

Af princip retter jeg (og for den sags skyld mange andre) udelukkende ting der er fremlagt i forummet så man netop undgår at folk snyder med deres lektier.

Hvis det netop blot er en dagbog, som din lærer ikke skal bedømme, gør det vel heller ikke noget at lægge den frem til offentligt skue? Din profil er jo annonym så ingen ved reelt hvem du er.

Brugbart svar (0)

Svar #4
04. marts 2016 af Stygotius (Slettet)

jakob0  -Send den til mig i løbet af weekenden så skal jeg se på det -hvis det ikke er mere end det du siger..

Skriv et svar til: Nogen der vil rette en tekst???

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.