Tysk

HJÆLP PLEASE SKAL HAVE FÅET RETTET MIN TYSK OPGAVE

20. november 2016 af uggh (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

er der nogen der vil rette min tysk ogave for mig? 

det vil hjælpe mega meget.


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. november 2016 af PeterValberg

Det er sådan set bedre, at du tror på din opgave og dine egne evner,...
og afleverer det, du SELV har lavet, fremfor at få det gennemgået og rettet
af sprognørderne (positivt ord med respekt) på dette forum.
I det tilfælde, at du indleverer et produkt, som førnævnte sprognørder (positivt ord)
har rettet og finpudset for dig, så får du en vurdering af hvor dygtige, DE er og ikke,
hvor DU SELV er lige nu .... i yderste konsekvens kan du få en FLOT eksamen, der
afspejler, hvor dygtige lektiehjælperne herinde er og ikke, hvad du selv kan (eller IKKE kan).

Når du så "sidder" i et-eller-andet fedt, godt betalt job, hvor du skal løse et problem, ...
kan du så det? eller vil du trække på "nørdernes" (stadig positivt ord) viden ?

"Det korte af det lange" er:

Lav dine f......... lektier selv, få bedømt dine EGNE besvarelser, få en uddannelse,
der er DIN EGEN (ikke vores) .... men spørg gerne om specifikke problemstillinger,
vi hjælper gerne, MEN vi vil ikke lave dine opgaver for dig, eller rette dem til, så DU
ser ud til at have 100% styr på det hele, hvilket medfører topkarakterer, hvilket fører
til topjobs, som du (og lad os være ærlige) ikke er kvalificeret til (eller fortjener).

Lektiesnyd er den VÆRSTE form for snyd.

God weekend :-)

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Svar #2
20. november 2016 af uggh (Slettet)

hej peter taaak for besvaerelsen 

jeg synes lidt du er lidt fra den for jeg spørger bare om der nogle her kunne tænke sig at kigge og give mig feedback på min opgave for selvfølgelig vil ikke have der er nogle der laver det for mig jeg vil bare have besked på om gramatikken er god eller om den er dårlig eller om det ikke giver mening nogle steder.

mvh torben


Brugbart svar (0)

Svar #3
20. november 2016 af PeterValberg

jeg spørger bare om der nogle her kunne tænke sig at kigge og give mig feedback på min opgave....

Nej, det gør du ikke, du spørger:

er der nogen der vil rette min tysk ogave for mig?

altså med andre ord:
"Læs min opgave igennem, ret mine fejl og misforståelser, hvormed jeg kan fremstå
som én, der bare har styr på det, og hvilket får min lærer til at give mig gode karakterer,
hvilket fører til en god eksamen, en god uddannelse, et godt job, en fed løn, ...... osv."

Svaret er:                 NEJ               du må klare det selv 

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Skriv et svar til: HJÆLP PLEASE SKAL HAVE FÅET RETTET MIN TYSK OPGAVE

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.