Dansk

Der står det her i min opgave. Hvad betyder det?

02. april 2017 af DarknezZ - Niveau: 7. klasse

Jeg er hårdt i gang med noget billedekunst fis langt ude på natten og jeg undrede mig over hvad det her betyder "Hvad er dit problem? (formuler som spørgsmål)" Jeg er i tvivl om hvad der menes med "formuler som spørgsmål".  

Der er også det her "Hvordan skal jeg bruge noget af den teori, vi har arbejdet med?" Det her er relateret til billedekunst. Hvilken teori er der tale om i billedkunst? Hvad er en teori i faget billedekunst?

Tak!

<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;mso-hyphenate:none"></o:p> <p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal;mso-hyphenate:none"></o:p>

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. april 2017 af Stygotius

Hvis I (?) har arbejdet med  en teori, må d vel videnoget om den,  -med mindre det hele er gået hen over hovedet på dig eller du har være fraværende i de fleste at timerne.

Din omtale af billedkunst som "noget fis" røber nok din indstillng til faget og tyder ikke på at du har taget det særlig højtideligt. Du kunne i det mindste stave ordet rgtigt.


Skriv et svar til: Der står det her i min opgave. Hvad betyder det?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.