Engelsk

Engelsk stil

13. august 2017 af modul33 - Niveau: 9. klasse

Jeg har brug for hjælp til at få sat det første stykke i en ordenlig orden, da jeg kager rundt i det. 
Jeg beder ikke om at få rettet den, men at der er en eller flere har lyst til lige at sige hvad det er jeg skal få rettet op på, da jeg godt selv kan se at det ikke helt går så godt. 

My summer holidays started chill and down on earth. The first two weeks i didn't had something on my plans, so i just spent some time with my sister and my friends. We had rented a house with my aunt, uncle and my cousins in Croatia, and we couldn't wait for the date, where we had planned to leave from Denmark. Four days before the day we would leave, we got a mail from the distribution agency about the house we had rent wasn't ready for us. We were in panic over the situation because we had rent layovers in Germany, Slovenia and Croatia, so we had to find a new house four days before, and that wasn’t easy because everything was already rent.


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. august 2017 af Anders521

Hejsa,

du skal nok have styr på grammatikken og formulering af sætninger.  


Brugbart svar (1)

Svar #2
13. august 2017 af Mathias7878

#0

Dit engelsk indeholder meget danisme, dvs. danske udtryk du bare har oversat til engelsk, men som ikke helt giver mening i de vendinger, osv..

- - -

 

 


Brugbart svar (1)

Svar #3
15. august 2017 af Stygotius

Du skal i hvert fald se at få lært at man efter brugen af "do/does" eller "did" ALTID har infinitiv (= navnemåde)af hovedverbet.

Du siger jo heller ikke på dansk "Jeg kunne ikke spiste mere", -vel?

"rent" hedder i datid og p.p. "rented"  (eller endnu bedre "hired")


Skriv et svar til: Engelsk stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.