Dansk
En der gider at rette den her opgave?
Den Nye Sang Til Natuglen
Det er fredag aften, jeg sætter mig på min cykel og cykler hen mod natuglen for at se den koncert som The Escape skal spille. Da jeg kommer hen til Natuglen og stiller mig i kø og venter på at det bliver min tur til at komme ind.
Jeg kommer ind i Natuglen og ser at der er propfyldt, så jeg er sikker på at der nok skal blive en fed stemning, til The Escapes koncert.
The Escape kommer ind på scenen, jeg finder min blog frem og er klar til at skrive nogle notater ned om deres koncert.
Koncerten begynder, jeg kan se Rune side bag sine trommer i sin t-shirt uden ærmer. Lægger mærke til at han virker lidt fraværende så det noterer jeg ned i min notesblok. Senre i koncerten virker det til at Rune er lidt mere tilstedeværende, så det noterer jeg selvfølig ned, så min artikel ikke kun fokusere på negative, men også det positive. Pludselig opdager jeg at de spiller en sang som jeg aldrig har hørt før, så jeg notere at de har lavet en ny sang med lidt ekstra electro lyd som klubbestyrern godt kan lide.
Mens jeg ser The Escape står på scenen og optræder mærker jeg ikke at jeg bliver trådt over tæerne og skubbet rundt mellem alle de andre mennesker, jeg lægger kun mærke til The Escape står op på scenen og spiller en fantastisk koncert. Jeg lægger dog mærke til at Kristoffer rammer forkert på en af tasterne på hans keyboard, men det lader ikke til at det forstyrre bandet, de spiller bare videre som om intet var sket.
Efter koncerten går jeg ud bagved for at lave et lille interview med en af dem, jeg spørger så Avi om hun kunne tænke sig at indgå i et lille interview, det siger hun heldigvis ja til.
I det først spørgsmål jeg stiller hende spørge jeg hende: “Hvad synes du om knocerten?”
Hun svarer: “Jeg synes det var en god koncert, med et godt publikum, som var klar til at fyre den max af. Det har selvfølgelig også noget at gøre med hvordan vi spiller oppe på scenen.”
Jeg spørger hende så: “Jeg har noteret at der var en enkelt gang hvor Kristoffer ramte forkert på keyboardet, havde det noget at sige i forhold til hvordan i andre optrådte?”
Avi svarede: “Du har ret i at der var en enkelt gang hvor Kristoffer ramte forkert, men det påvirkede heldigvis ikke os andre, og det lød hellere ikke til at det betød noget for Kristoffer.”
“Jeg lagde mærke til at i have skrevet en ny sang, hvordan kan det være at i skrev en ny sang lige til den er koncert?” spurgte jeg Avi, Avi svarede: “det gjorde vi fordi det er sjældent at der bliver inviteret til at spille her, så vi tænkte hvis vi lavede en sang med lidt ekstra elektrolyt som klubbestyren godt kan lide, så kunne det være at vi fik lov til at spille her meget mere.”
Da jeg havde fået forklaringen spurgte jeg Avi: “Hvad har i så valgt at kalde sangen?”
Avi svarede:” Vi har valgt at kalde sangen “We Like This Place” fordi vi elsker publikummet her, og fordi vi har været til mange fester her, og brugt meget tid her.” “Super, tak for interviewet, nu vil jeg tage hjem og skrive mit artikel færdig, så jeg kan få den smidt op på Bloggen.”
Skriv et svar til: En der gider at rette den her opgave?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.