Dansk

Forfatter Mette Thomsen

27. februar 2018 af Mia1p - Niveau: C-niveau
Hej er der nogen af jer, da ved i hvilke tema forfatteren Mette Thomsen skriver i?
Jeg har søgt på nettet men kan intet finde. Håber der nogen der ved om det.

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. februar 2018 af Moderatoren

Hvordan og hvor søger du? Jeg synes let, jeg kan finde noget, når jeg søger på "Mette Thomsen" på google.dk.


Svar #2
27. februar 2018 af Mia1p

Jeg har også søgt på google, men kan ikke finde noget om det eller er det bare mig, der ikke kan forstår hvad der står? Har du link til det?

Brugbart svar (0)

Svar #3
27. februar 2018 af Moderatoren

Første resultat på google leder mig ind på på denne side, hvor der står noget om temaer. Alternativt kan du læse noget af Mette Thomsen og så derved selv komme med et bud på temaer.


Svar #4
27. februar 2018 af Mia1p

Kan det her godt være tema “Mette Thomsen er en atypisk forfatter, da hun er selvlært og ikke har nogen uddannelse.”

Brugbart svar (0)

Svar #5
27. februar 2018 af Moderatoren

Nok ikke hvis spørgsmålet er hvilke temaer, hun skriver om.


Svar #6
27. februar 2018 af Mia1p

Vil du ikke hjælpe mig jeg forstår det ikke. Jeg skal finde i hvilke tema hun skriver i?

Brugbart svar (1)

Svar #7
27. februar 2018 af Mathias7878

#6 man kan jo ikke konkret sige, hvilke temaer en givet forfatter skriver om. De tekster, som forfatteren skriver, kan jo variere, hvor temaet ikke nødvendigvis er det samme.

- - -

 

 


Svar #8
27. februar 2018 af Mia1p

Det er jo det jeg har svært ved at forstå. Forfatterne plejer jo at skriver i forskelige slags temaer.

Brugbart svar (0)

Svar #9
27. februar 2018 af Mathias7878

.

- - -

 

 


Brugbart svar (1)

Svar #10
27. februar 2018 af Mathias7878

Altså inde på https://litteratursiden.dk/forfattere/mette-thomsen, som Jeppe også har vist dig, står der da noget om de temaer, hun normalt forholder sig til. Kan du ikke bare bruge det?

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #11
27. februar 2018 af Stygotius

Det der er nævnt  i #4, er ikke et tema.

Temaer er ting som  kærlighed, død, forelskelse, svigt, forræderi, selvopofrelse, trofasthed, egoisme etc. -altså generelle, almenmenneskelige  begreber.


Svar #12
27. februar 2018 af Mia1p

Jeg vil godt hvad tema er. Jeg kan bare ikke finde det i den tekst de i har sendt til mig.

Skriv et svar til: Forfatter Mette Thomsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.