Generelt

Søg kvote 2 under værnepligt

03. oktober 2018 af eroahh

Hej.

Jeg står i den situation, at jeg skal aftjene min 4 måneders værnepligt i Februar 2019, og jeg havde tænkt mig at søge kvote 2, hvor ansøgningsfristen er den 15. Marts, hvor jeg stadig er i værnepligten. Mange studier kræver dokumentation for relevant erhversarbejde, hvilket jeg er i tvivl om man har under værnepligten, eller man først får det dokumentation for værnepligtigen efter man har gennemført den? Mit spørgsmål er så, om man kan skrive værnepligt på sin kvote 2 ansøgning og dokumentere for den, selvom jeg stadig er i gang med at gennemføre den.

Mange tak.


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. oktober 2018 af guzbak

https://studier.ku.dk/bachelor/ansoegning-og-optagelse/dokumentation/

Måske kan ovenstående hjælpe dig.

Jeg manglede selv lidt dokumentation da jeg søgte medicin på ku. Efter noget tid skrev de en mail til mig om at sende de sidste dokumentationer til dem inden for en frist.

Hvis du starter i februar kan du evt. spørge om de i starten af marts ikke kan skrive en lille dokumentation. Evt. kan du selv skrive periode (start og forventet slut dato), arbejdstimer og opgaver ned på et papir som en af dine ansvarlige kan læse igennem og godkende med stempel og underskrift.
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Søg kvote 2 under værnepligt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.