Dansk

Jeg er gået i stå i min Essay. Er der nogen der kan hjælpe mig?

05. november 2018 af john123123123123123 - Niveau: 9. klasse

En sommerdag, går jeg en tur udenfor. Jeg går opad gammel løkkensvej, og hører højt musik. Jeg får øje på en høj, kraftig mand komme gående imod mig. Da jeg nærmer mig manden, kan jeg føle, at der vil ske noget ubehageligt. Jeg kan se inde i hans øjne at han ville mig noget. Ikke noget specielt positivt dog. Han stopper op og kigger på mig. Jeg siger bare hej og går videre. Han råber så” hey, dig.” jeg kigger besynderligt tilbage på ham. Han kigger surt på mig, og siger “hvad laver du egentlig her? Hvorfor skrider du ikke bare hjem til dit lorte land?” Man skulle tro jeg havde gjort manden noget, eller sagt noget til ham, men jeg havde jo ikke gjort andet, end bare at gå forbi ham. Jeg spekulerer i flere minutter mens jeg går, hvorfor han ville sige sådan noget. Måske havde han bare en dårlig dag, eller bare havde en masse vrede i sig, som han ville have ud.


Brugbart svar (0)

Svar #1
08. november 2018 af maria362

muligvis skriv om nogle oplevelser du har haft før dette, hvis du altså har haft ligende oplevelser. Prøv at skriv det fra hans synsvinkel uden at male et billede af en ond mand, selvom at det er svært eftersom han ikke lige virker som den mest accepterende person...


Skriv et svar til: Jeg er gået i stå i min Essay. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.