Debat

Ministeriets opfattelse af en eksemplarisk litterær artikel

09. marts 2019 af MandenMedMangeHatte

Ministeriet mener at den vedhæftede fil er en eksemplarisk litterær artikel (til et tolvtal). I min optik er det dog en værre omgang citatsalat; - en artikel skrevet med en struktur, der gør det svært for læseren (eller i hvert fald undertegnet) at følge med i hvad forfatteren egentlig vil med sin artikel. Jeg er næppe selv nogen danskfaglig ekspert, men jeg har dog stadig lov til at sætte spørgsmålstegn ved ministeriets vurderinger.

Er denne litterære artikel virkelig et tolvtal værd? Hvad synes I? Kan man endda være så heldig at få en kommentar fra selveste Stygotius?

NB: Artiklen fylder ca. 5 sider - så den er "relativt" lang for den utrænede læser.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. april 2019 af 8klas

jeg tror at den umiddelbare grund til at det er et tolvtal værdigt er på grund af sprogvariationen og opstillinge af artiklen, men kan godt se hvad du mener


Svar #2
14. april 2019 af MandenMedMangeHatte

Der skal vist noget mere til for en litterær artikel at være eksemplarisk, end bare dens sprogvariation og opstilling..


Brugbart svar (0)

Svar #3
23. april 2019 af 8klas

Jaer... kan godt se hvad du mener hahah


Skriv et svar til: Ministeriets opfattelse af en eksemplarisk litterær artikel

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.