Tysk

Oversættelse til tysk

13. august 2019 af jihudsif - Niveau: Universitet/Videregående

Kære Michael,

Mange tak for det fremsendte materiale, det er virkelig super flot udført Michael. Din færdigheder er rigtig skarpe og din tekniske egenskaber samt programmeringsfærdigheder gør os fagligt stærkere i afdelingen.

Desværre har jeg modtaget et tilbud i afdelingen i München fra Joachim som er blevet fascineret over dine færdigheder og vil rigtig gerne tilbyde dig et langt mere avanceret job med en eksklusiv indtægt i overensstemmelse med de kvalificeringsegenskaber du har fremvist for os de foregående måneder hidtil.

Vi vil selvfølgelig gerne med mere end glæde gerne i afdelingen beholde dig, men ikke desto mindre vil jeg ikke udelukke dig en bedre mulighed i din fremtid.

Jeg tænker at jeg gerne vil gennemgå det tilbud du har modtaget fra Joachim i München d.15/08/2019 kl. 14.00 hvor du har 2-uger (30/08/2019) til at beslutte dig om det er noget du gerne vil prøve lykken med.

Jeg sender dig placeringslokale for mødet: RH1021-BD (4-personers rum)

Jeg syntes du bestemt skal snakke med din tidligere afdelingsleder i Denmark omkring den nye jobmulighed du har fået fra München, da det er en langt højere stilling med markant større ansvar på din skulder.

Som en lille påmindelse vil jeg gerne invitere dig til middag hjemme hos os, hvor konen vil servere noget vegetarisk mad, sig endelig en dato du måske kan så skriver jeg det ind i kalenderen. 

Mange tak for din tid

Mvh.

Lars


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. august 2019 af Stygotius

Tror du at Studieportalen er et gratis oversættelsesbureau ????

Dit danske er fyldt med fejl.


Skriv et svar til: Oversættelse til tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.